Muutoksia NCC:n ylimmässä johdossa

NCC Rakennuksen pääkaupunkiseudun talonrakentamisen aluejohtajaksi on 1.12.2011 alkaen nimitetty Lounais-Suomen aluejohtaja Mika Soini.

Mika Soini on aloittanut yrityksessä vuonna 1988 toimitilahankkeiden työmaainsinöörinä ja on sen jälkeen toiminut mm. liiketoiminnan kehittämisen johtajana ja Optiplan Oy:n toimitusjohtajana.
Mika Soini vastaa NCC Rakennuksen Lounais-Suomen alueesta oman toimensa ohessa, kunnes uusi johtaja on valittu ja aloittaa tehtävässään.

Pääkaupunkiseudun talonrakentamisen nykyinen aluejohtaja Kauko Wasenius lopettaa työsuhteensa 30.11. ja siirtyy toisen työnantajan palvelukseen.
- Wasenius on tehnyt pitkän ja merkittävän uran ja nostanut NCC:n pääkaupunkiseudun talonrakentamisen merkittäväksi korjaus-, julkisen-, liike- ja toimitilojen rakentajaksi, toimitusjohtaja, vuorineuvos Timo U. Korhonen toteaa.

NCC Rakennus Oy, toimitusjohtaja Timo U. Korhonen, puh. 050 67 380

• ncc rakennus oy
  • mika soini
  • talonrakentaminen