DAF:n jälleenmyyntiverkosto laajenee Savon ja Pohjois-Karjalan alueille

Driv-Yhtiöt Oy ja Nordic Truckcenter Oy solmivat DAF-jälleenmyyntisopimuksen

Iisalmelainen Driv-Yhtiöt Oy ja DAF-kuorma-autojen maahantuoja Nordic Truckcenter Oy ovat solmineet jälleenmyyntisopimuksen, jonka myötä DAF:n myyntiverkosto laajenee Savon ja Pohjois-Karjalan alueille.

"DAF-sopimus tukee hyvin liiketoimintaamme sekä kasvutavoitteitamme, ja siksi olemme erittäin iloisia alkavasta yhteistyöstä. Uskomme vankasti DAF:n kilpailukykyyn sekä kasvumahdollisuuksiin, ja haluamme olla osa DAF:n kasvua Suomessa", sanoo Driv-Yhtiöt Oy:n omistaja Ari Nousiainen.

"Sopimuksemme Driv-Yhtiöiden kanssa tukee hienosti kasvustrategiaamme Suomessa. DAF:n myyntiedustus tuodaan nyt uudelleen Savon ja Pohjois-Karjalan seuduille, jotka ovat meille merkittäviä markkina-alueita. Yhdessä Driv-Yhtiöiden kanssa saamme lisättyä DAF:n tunnettuus ja näkyvyyttä näillä alueilla. Heidän kokeneet ja ammattitaitoiset myyjänsä tuovat arvokasta lisäosaamista DAF-kuorma-autojen myyntiin", sanoo Nordic Truckcenter Oy:n maajohtaja Sampsa Rouhiainen.

DAF:n vahva kasvu jatkuu koko Euroopassa

DAF on jo Euroopan toiseksi suurin tuotemerkki raskaissa kuorma-autoissa ja markkinajohtaja seitsemässä Euroopan maassa tässä segmentissä. Lisäksi se on Euroopan markkinajohtaja vetoautosegmentissä.

"DAF:n kilpailukyky perustuu erityisesti luotettavuuteen, mataliin käyttökustannuksiin ja erinomaiseen ajomukavuuteen. DAF:lla on myös kattava valikoima alustoja ja erikoiskäyttöön tarkoitettuja autoja, joten pystymme vastaamaan kaikkiin kuljetustarpeisiin", sanoo Nordic Truckcenter Oy:n myyntipäällikkö Paul Cederberg.

DAF:n CF- ja XF-mallit on valittu myös vuoden kansainväliseksi kuorma-autoksi 2018.

Yhteystiedot:

Ari Nousiainen, omistaja, Driv-Yhtiöt Oy

Paul Cederberg, myyntipäällikkö, Nordic Truckcenter Oy

Sampsa Rouhiainen, maajohtaja, Nordic Truckcenter Oy

Nordic Truckcenter Oy on osa Royal A-Ware –yhtiötä, joka toimii Hollannissa ja on perheomistuksessa. Yhtiön toimialoihin kuuluu elintarvikkeiden valmistus, varastointi ja kuljetus. Yhtiön liikevaihto vuonna 2016 oli 1,2 miljardia euroa. Juustoa yhtiö varastoi kypsytykseen yli 200 000 tonnia. Kuljetuskalustoa yhtiöillä on noin 1000 kuorma-autoa ja 1800 perävaunua. Henkilökuntaa yhtiöillä on yli 2400 henkeä.

DAF Trucks N.V. on osa PACCAR Inc. –yhtiötä, joka on yksi maailman suurimmista raskaiden kuorma-autojen valmistajasta. DAF mallisarja kattaa koko kuorma-auto markkinan aina jakoautoista raskaisiin kuorma-autoihin, tarjoten aina parhaan ratkaisun jokaiseen kuljetustehtävään. DAF tarjoaa tuotteisiinsa myös monipuoliset huolto- ja korjaussopimukset. Varaosat toimittaa maailmanlaajuisesti toimiva PACCAR Parts. Lisäksi DAF kehittää ja valmistaa komponentteja kuten moottoreita ja akseleita linja-autoteollisuudelle. DAF Trucks N.V. tehtaat sijaitsevat Eindhovenissa Hollannissa, Westerlossa Belgiassa, Leylandissa Englannissa ja Ponta Grossassa Brasiliassa. DAF jälleenmyyjä verkosto kattaa yli 1000 toimipistettä maailmanlaajuisesti.