Arkiaamujen pelastus on lämpenevä muotoiluharja

OBH Nordican kevään uutuustuote hiustenmuotoiluun on lämpenevä muotoiluharja Magic Style Brush. Ammattilaisten kehittämään Björn Axén Tools -sarjaan kuuluva muotoiluharja auttaa heittämään hyvästit bad hair daylle.

Kampaajakäynnin jälkeen hiukset näyttävät upeilta. Ammattilaisilta hiusten muotoilu pyöröharjan ja hiustenkuivaajan avulla käy helposti, mutta kotioloissa saman lopputuloksen saaminen on vaikeampaa. OBH Nordican kevätuutuus on lämpenevä muotoiluharja Magic Style Brush, jolla hiukset on helppo muotoilla itse aivan kuten kampaajalla.

Magic Style Brush’n juju on pyöröharjamaisessa rakenteessa: tiheät ja ohuet piikit erottelevat hiukset hyvin ja näin keraamisen pinnan lämpö jakautuu tasaisesti jokaiseen hiukseen. Hiuksista tulee kiiltävät ja muotoillut juuresta latvaan jokaisella harjan vedolla – helposti ja nopeasti.

Ruotsin hovista vastaavan Björn Axén -kampaamoketjun toimitusjohtaja Johan Hellström povaa uutuustuotteelle menestystä.

- Magic Style Brush’n hienous on sen yksinkertaisuus. Koskaan ennen hiusten muotoileminen ei ole ollut näin helppoa. Muotoileminen tapahtuu yksinkertaiseti harjaamalla ja pyörittämällä harjaa.

Muotoiluharjasta on kolme eri kokoa: halkaisijaltaan 30 mm, 38 mm ja 45 mm. Pienin koko sopii kihartamiseen ja tuomaan tuuheutta lyhyisiin hiuksiin. Isommat harjakoot sopivat pidempiin hiuksiin tuomaan kuohkeutta sekä luonnonmukaisten, pehmeiden kiharoiden tekemiseen. Muotoiluharjan ionitoiminto vähentää hiusten sähköisyyttä ja tekee hiuksista kiiltävät. Kädensija on muotoiltu ja siinä on liukumaton perfect grip -pinta. Magic Style Brush -muotoiluharjaa käytetään kuiviin hiuksiin.

OBH Nordica Björn Axén Tools Magic Style Brush’n suositushinta on 69,90 euroa. Myynnissä maaliskuusta alkaen.

Tuotetiedot:

• OBH Nordica Björn Axén Tools Magic Style Brush kolme eri kokoa, halkaisija 30 mm, halkaisija 38 mm ja halkaisija 45 mm
  • Turmaliinia sisältävä keraaminen pinnoite
  • Sähköisyyttä vähentävä ionitoiminto
  • Pitkä 2,8 metrinen kääntyvä johto
  • Suositushinta 69,90 euroa
  • Tuotepakkauksessa ohjevihko hiusten muotoiluun sekä tuotepakkauksissa QR-koodilla ladattava ohjevideo

Lisätietoja tuotteista ja tuotekuvat: Pauliina Pirinen, OBH Nordica Finland, 09-89461525, pauliina.pirinen@obhnordica.fi

Tuotteita myyvät hypermarketit, tavaratalot ja hyvin varustellut erikoisliikkeet kautta maan.

• Muoti

• lämpenevä pyöröharja
  • pyöröharja
  • lämpenevä muotoiluharja
  • hiustenmuotoilu
  • muotoiluharja
  • kiharrin

OBH Nordica on innovatiivinen pohjoismainen kodin pienkoneita ja taloustavaroita maahantuova yritys, jolla on maaorganisaatiot Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa ja Norjassa. Tuotekehittelyn ja -valikoiman lähtökohtana ovat pohjoismaiset markkinat, mikä näkyy tuotteiden muotoilussa sekä niiden toiminnoissa. Konsernin yhteinen liikevaihto on n.100 miljoonaa euroa, ja se työllistää n. 150 henkilöä. OBH Nordica Finland Oy on toiminut nykyisessä muodossaan vuodesta 2003, jonka jälkeen yritys on nelinkertaistanut liikevaihtonsa ja saavuttanut markkinajohtajan aseman useimmissa edustamissaan tuoteryhmissä. Yrityksen tuotteet ovat myynnissä Suomen kaikissa merkittävissä myyntikanavissa. Suomen liikevaihto noussee kuluvalla tilikaudella n. 17 miljoonaan euroon, ja yritys työllistää 17 henkeä.