Hercules Kitchen Machine - yksi kone, monta käyttötapaa

OBH Nordican Hercules -yleiskoneisiin on nyt saatavilla runsaasti uusia lisäosia, joilla yleiskone muuttuu kodin monipuoliseksi apuriksi. Taikinan vaivaamisen ja vatkaamisen lisäksi yleiskone voi olla lihamylly, tehosekoitin, mehulinko tai vihannesleikkuri. Valitsemalla oikeat lisäosat, yleiskoneella voi tehdä miltei mitä tahansa pirtelöstä pullaan ja mureketaikinasta porkkanamehuun. Designiltaan tyylikäs yleiskone voi olla esillä ja helposti käytettävissä koko ajan.

Tärkeimmät lisäosat voi ostaa setissä, johon kuuluvat lihamylly, vihannesleikkuri ja - raastin sekä pikkuleipäpursotin. Lihamyllyssä on kolme eri karkeusasteen reikälevyä lihan ja kalan jauhamiseen sekä kaksi erikokoista makkarasuppiloa kotitekoisen makkaran valmistamiseen. Vihannesleikkuri sopii kaikenlaisten vihannesten, hedelmien tai vaikkapa juuston viipaloimiseen ja raastamiseen. Siinä on kaksi eri karkeusasteen raastinrumpua sekä viipalointirumpu. Mukana lisäosasetissä on myös syöttökaukalo ja syöttöpainin. Kaikki osat ovat ruostumatonta terästä ja ostettavissa erikseen.

Erillisinä osina yleiskoneeseen voi hankkia sosepusertimen, mehupuristimen sekä tehosekoittimen. Sosepusertimella pyreet ja hillot syntyvät helposti marjoista, hedelmistä ja vihanneksista. Se sopii erinomaisesti esimerkiksi vauvanruoan valmistamiseen. Erillisellä mehupuristimella yleiskone puolestaan muuttuu mehulingoksi. Mehupuristin sopii sekä vihannesten että hedelmien puristamiseen. Hitaan puristamisen ansiosta vitamiinit ja ravintoaineet säilyvät hyvin ja lopputuloksena on aidonmakuista, terveellistä mehua.

OBH Nordica Hercules -yleiskoneiden vakiovarusteita ovat vispilä, taikinakoukku ja sekoitin.

Lisäosasetti OBH Nordica yleiskoneisiin sisältää lihamyllyn, vihannesleikkurin ja - raastimen sekä pikkuleipäpursottimen. Setin suositushinta 119 euroa. Osien hinnat erikseen ostettuina: lihamylly 79,90 euroa, vihannesleikkuri ja -raastin 49,90 euroa, pikkuleipäpursotin 17,90 euroa.

Sosepuserrin OBH Nordica yleiskoneisiin. Suositushinta 39,90 euroa.

Mehupuristin OBH Nordica yleiskoneisiin. Suositushinta 29,90 euroa.

Tehosekoitin OBH Nordica yleiskoneisiin. Suositushinta 39,90 euroa.

• lisäosat
  • kitchen machine
  • yleiskone

OBH Nordica on innovatiivinen pohjoismainen kodin pienkoneita ja taloustavaroita maahantuova yritys, jolla on maaorganisaatiot Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa ja Norjassa. Tuotekehittelyn ja -valikoiman lähtökohtana ovat pohjoismaiset markkinat, mikä näkyy tuotteiden muotoilussa sekä niiden toiminnoissa. Konsernin yhteinen liikevaihto on n.100 miljoonaa euroa, ja se työllistää n. 150 henkilöä. OBH Nordica Finland Oy on toiminut nykyisessä muodossaan vuodesta 2003, jonka jälkeen yritys on nelinkertaistanut liikevaihtonsa ja saavuttanut markkinajohtajan aseman useimmissa edustamissaan tuoteryhmissä. Yrityksen tuotteet ovat myynnissä Suomen kaikissa merkittävissä myyntikanavissa. Suomen liikevaihto noussee kuluvalla tilikaudella n. 17 miljoonaan euroon, ja yritys työllistää 17 henkeä.