Hercules-yleiskoneet ahkerassa käytössä Koko Suomi leipoo -kisassa

Tehokas yleiskone vaivaa, vatkaa ja sekoittaa taikinan kuin taikinan. Ei siis ihme, että Hercules-yleiskoneet ovat Koko Suomi leipoo -kisaajilla ahkerassa käytössä. TV:stä tuttu Hercules-yleiskone on nyt saatavilla uusissa ihanissa väreissä, kermanvalkoisena ja hehkuvan kuparinvärisenä.

Hercules on varsinainen keittiön tehopakkaus. Siinä on 5,5 litran ruostumatonta terästä oleva kulho ja koneella voi alustaa litran hiivataikinan. Planetaarinen sekoitusliike ja tasainen sekoitusnopeus seoksen koostumuksesta riippumatta takaavat onnistuneen lopputuloksen.

Yleiskoneen vakiovarusteita ovat taikinakoukku, vispilä, sekoitin ja roiskesuojakansi. Lisäosina on saatavilla lihamylly, vihannesleikkuri ja -raastin, sosepuserrin, mehupuristin ja pikkuleipäpursotin. Kulho ja vakiovarusteet ovat konepestäviä.

Hercules-yleiskoneen uutuusvärit, tyylikäs kermanvalkoinen ja hehkuva kupari, ovat myynnissä lokakuusta alkaen. Suositushinta on 359 euroa. Muista myös vanhat tutut värit Chilli ja Koko Suomi leipoo -sarjassa nähtävä harmaa.

Lisätietoja tuotteista:
Pauliina Pirinen, OBH Nordica Finland, 09-89461525, pauliina.pirinen@obhnordica.fi

• Gastronomia

• keittiövälineet
  • tehokas yleiskone
  • leipominen
  • obh nordica hercules
  • obh nordica yleiskone
  • hercules
  • yleiskone

OBH Nordica on innovatiivinen pohjoismainen kodin pienkoneita ja taloustavaroita maahantuova yritys, jolla on maaorganisaatiot Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa ja Norjassa. Tuotekehittelyn ja -valikoiman lähtökohtana ovat pohjoismaiset markkinat, mikä näkyy tuotteiden muotoilussa sekä niiden toiminnoissa. Konsernin yhteinen liikevaihto on n.100 miljoonaa euroa, ja se työllistää 145 henkilöä, joista Suomessa 14 henkilöä. OBH Nordica Finland Oy on toiminut nykyisessä muodossaan vuodesta 2003, jonka jälkeen yritys on nelinkertaistanut liikevaihtonsa ja saavuttanut markkinajohtajan aseman useimmissa edustamissaan tuoteryhmissä. Yrityksen tuotteet ovat myynnissä Suomen kaikissa merkittävissä myyntikanavissa.