Kevään allergiasesonkiin uudet ilmanpuhdistimet OBH Nordicalta

Huono sisäilma aiheuttaa tutkitusti haittaa terveydelle. Ilman mukana saatamme hengittää haitallisia pienhiukkasia, joista voi aiheutua terveyshaittoja. Yleisimmät oireet ovat allerginen nuha, ärsytysoireet ja infektiosairaudet. Huoneilmaan on siis syytä kiinnittää huomiota. OBH Nordica tuo kevään allergiasesonkiin uudet ilmapuhdistimet jotka puhdistavat jopa 99,97 % sisäilman pienhiukkasista.

Ihanteellista sisäilmaa kotiin

Sisäilman laatua heikentävät ikkunoiden ja ilmanvaihdon kautta tulevat haitalliset hiukkaset, kuten pakokaasu ja varsinkin keväisin siitepöly ja katupöly. Lisäksi ongelmia voi aiheuttaa eläinhilse, pölypunkit, kynttilöiden ja takkatulen polttaminen. Harvemmin tulee ajateltua, että myös päästöt huonekaluista, muovimatoista, erilaisista kemikaaleista, hajustetuista puhdistusaineista tai ilmanraikastamista heikentävät sisäilman laatua. Tutkitusti sisäilma sisältää jopa 2 – 5 kertaisen määrän haitallisia hiukkasia ulkoilmaan verrattuna. OBH Nordican uudet ilmanpuhdistimet puhdistavat jopa 99,97 % sisäilman siitepölystä, pölypunkeista, bakteereista, viruksista, tupakansavusta ja muista hajuista, jotka voivat aiheuttaa allergioita. Uutuusmallimme ovat molemmat saaneet Allergia- ja Astmaliiton Allergiatunnuksen.

Air Purifier Pure Comfort Super ilmanpuhdistin takaa ihanteellisen sisäilman neutralisoimalla sitä negatiivisten ionien avulla. CADR (Clean Air Delivery Rate) 210 m³/tunti. 2 suodatinta: HEPA-suodatin sekä aktiivihiilisuodatin. Ajastin ja 3 nopeutta. Suodattimen vaihtotarpeen ilmaisin. Erittäin hiljainen. Suorituskyky on mitoitettu 35 m² - 44 m² tilaan. Malli numero 6153, suositushinta 299 €.

Air Purifier Pure Comfort Super Plus ilmanpuhdistin takaa ihanteellisen sisäilman neutralisoimalla sitä negatiivisten ionien avulla. CADR (Clean Air Delivery Rate) 210 m³/tunti. 3 suodatinta: Pestävä esisuodatin, HEPA-suodatin sekä aktiivihiilisuodatin. 5 nopeutta. Erittäin hiljainen. Ajastin ja ilmanlaadun ilmaisin. Suorituskyky on mitoitettu 70 m² - 90 m² tilaan. Malli numero 6154, suositushinta 399 €.

Lisätietoja tuotteista ja tuotekuvat:

Marianne Karppanen, OBH Nordica Finland, 09 8946 1525, marianne.karppanen@obhnordica.fi

www.obhnordica.fi

• Vähittäiskauppa

• ilmanlaatu
  • sisäilma
  • allergia
  • astma
  • ilmanpuhdistin

OBH Nordica on innovatiivinen pohjoismainen kodin pienkoneita ja taloustavaroita maahantuova yritys, jolla on maaorganisaatiot Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa ja Norjassa. Tuotekehittelyn ja -valikoiman lähtökohtana ovat pohjoismaiset markkinat, mikä näkyy tuotteiden muotoilussa sekä niiden toiminnoissa. Konsernin yhteinen liikevaihto on n.100 miljoonaa euroa, ja se työllistää 145 henkilöä, joista Suomessa 12 henkilöä. OBH Nordica Finland Oy on toiminut nykyisessä muodossaan vuodesta 2003, jonka jälkeen yritys on nelinkertaistanut liikevaihtonsa ja saavuttanut markkinajohtajan aseman useimmissa edustamissaan tuoteryhmissä. Yrityksen tuotteet ovat myynnissä Suomen kaikissa merkittävissä myyntikanavissa.