Kevään väriloisto ryöpsähtää keittiöön

Eco Kitchen -sarjan pannut saavat nyt kaverikseen uunivuokia kolmessa koossa. Ja kuten paistinpannut, myös uunivuoat hehkuvat iloisen keväisissä väreissä. Kovaa kulutusta kestävät Eco Kitchen -tuotteet ovat tiedostavan kuluttajan valinta, sillä niiden valmistusprosessi on ympäristöystävällinen. Pannujen ja vuokien keraaminen OBH Nordica Longlife™ -pinnoite valmistetaan muita pinnoitteita alhaisemmassa lämpötilassa, ja siksi energiankulutus valmistusvaiheessa on pienempi. Valmistusprosessissa ei myöskään vapaudu mitään ympäristölle haitallisia myrkkyjä. Pannut ja vuoat ovat pitkäikäisiä, joten jätettä syntyy vähemmän.

Eco Kitchen -uunivuokien suunnittelun lähtökohtana on ollut arjen toimivuus. Valualumiinista valmistetut vuoat ovat kevyitä, niissä on korkeat reunat ja käsittelyä helpottavat kätevät kahvat. OBH Nordica Longlife™ -keraaminen pinnoite kestää kovaa kulutusta eikä naarmuunnu helposti.

Keraaminen pinnoite kestää hyvin erittäin korkeita lämpötiloja. Puhtaanapito on helppoa tarttumattoman pinnoitteen ansiosta, ja uunivuot kestävät myös konepesun.

Vuokasarjasta löytyy kolme eri kokoa: kolmen, neljän ja viiden litran vuoat. Pienin, eli kolmen litran vuoka on näppärä vaikkapa kasvisgratiinille tai omenapaistokselle. Keskimmäinen neljän litran vuoka on mitoitettu lasagnelle ja suurimpaan vuokaan passaa isompikin paisti tai kalastajan saalis.

Eco Kitchen -uunivuoka small:
-3 litraa
-mitat 25,5 x 19 x 6,5 cm
-suositushinta 39,50 euroa

Eco Kitchen -uunivuoka medium:
-4 litraa
-mitat 38,5 x 21 x 7,5 cm
-suositushinta 49,50 euroa

Eco Kitchen -uunivuoka large:
-5 litraa
-mitat 43 x 22,5 x 8 cm
-suositushinta 59,50 euroa

Tuotteita myyvät hypermarketit, tavaratalot ja hyvin varustellut erikoisliikkeet kautta maan.

• paistoastia
  • ruoanlaitto
  • uunivuoka
  • uunivuoat
  • keraaminen pinnoite

OBH Nordica on innovatiivinen pohjoismainen kodin pienkoneita ja taloustavaroita maahantuova yritys, jolla on maaorganisaatiot Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa ja Norjassa. Tuotekehittelyn ja -valikoiman lähtökohtana ovat pohjoismaiset markkinat, mikä näkyy tuotteiden muotoilussa sekä niiden toiminnoissa. Konsernin yhteinen liikevaihto on n.100 miljoonaa euroa, ja se työllistää n. 150 henkilöä. OBH Nordica Finland Oy on toiminut nykyisessä muodossaan vuodesta 2003, jonka jälkeen yritys on nelinkertaistanut liikevaihtonsa ja saavuttanut markkinajohtajan aseman useimmissa edustamissaan tuoteryhmissä. Yrityksen tuotteet ovat myynnissä Suomen kaikissa merkittävissä myyntikanavissa. Suomen liikevaihto noussee kuluvalla tilikaudella n. 17 miljoonaan euroon, ja yritys työllistää 19 henkeä.