Kompakti Fresh sopii mehustajaksi pieneenkin keittiöön

Fresh-mehulinko on pieni mutta tehokas. Se puristaa hedelmät ja vihannekset helposti samettiseksi mehuksi kompaktista koostaan huolimatta. Fresh mahtuu mehustajaksi vaikka poikamiesboksiin, opiskelija-asuntoon tai kesämökille. Käytön jälkeen sen voi jättää työtasolle tai säilyttää kaapissa – kummassakaan se ei vie paljoa tilaa. Kaikki irrotettavat osat ovat konepestäviä, joten laitteen puhdistuskin on helppoa.

• Mehulinko puristaa helposti hedelmät ja vihannekset tasaiseksi mehuksi.
  • Kompakti koko ei vie paljon tilaa.
  • Teho 500 W.
  • Kaksi nopeutta sekä pehmeitä että kovia hedelmiä varten.
  • Mehukannun tilavuus 0,35 L.
  • Hedelmälihasäiliön tilavuus 1,3 L.
  • Turvallisen käytön varmistava lukitsin.
  • Kaikki irrotettavat muoviosat ovat konepestäviä.
  • Mukana mehusiivilän puhdistusharja.

Fresh-mehulinko, malli 6750, svh. 79,90 €

Tuotteita myyvät hyvin varustellut hypermarketit, tavaratalot ja alan erikoisliikkeet kautta maan.

Lisätiedot, kuvat ja kuvauslainat:

Mari Kilpiö, OBH Nordica Finland Oy

mkilpio@groupeseb.com

Puh: (09) 8946 1525

• mehulinko
  • mehu
  • obh nordica
  • keittiövälineet

OBH Nordica on innovatiivinen pohjoismainen pienkoneita maahantuova yritys, jonka toiminta on lähtöisin Tanskasta ja Ruotsista. Yritys on toiminut nykyisessä muodossaan vuodesta 2002, jolloin ruotsalainen Nordica ja tanskalainen OBH fuusioituivat. Nykyisin OBH Nordicalla on maaorganisaatiot Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa ja Norjassa.

OBH Nordican johtava ajatus on kehittää ja luoda innovatiivisia tuotteita vastaamaan täydellisesti pohjoismaisten kuluttajien tarpeita ja odotuksia. Tänä päivänä OBH Nordica on löytänyt tiensä miljooniin pohjoismaisiin kotitalouksiin ja saavuttanut markkinajohtajan aseman useimmissa edustamissaan tuoteryhmissä.

OBH Nordica -konsernin yhteinen liikevaihto on noin 81 miljoonaa euroa ja se työllistää noin 150 henkilöä. Yrityksen pääkonttori sijaitsee Tukholmassa.