OBH Nordicalta uusia jäätelökonemalleja

OBH Nordican jäätelökoneiden valikoima täydentyy kahdella uudella mallilla. Repertuaarista löytyy nyt sopivat laitteet erilaisiin tarpeisiin ja suurelle tai pienelle joukolle. Oli kyseessä sitten oma hemmotteluhetki, perheen leffailta, lasten kutsut tai illallinen kahden kesken, jäätelökoneella herkut syntyvät helposti.

Itse tekemällä jäätelöstä saa juuri sellaista kuin haluaa: puhtaista, tuoreista raaka-aineista ja oman maun mukaisesti. Myös erityisruokavalioon sopiva jäätelö syntyy helposti. OBH Nordican suuren suosion saanut pieni ja nopea jäätelökone saa nyt rinnalleen kaksi uutta mallia: Ice Cream Box  jäätelökone valmistaa jäätelöä ison satsin kerralla ja Tasty Duo puolestaan kahta makua yhtä aikaa.

Ice Cream Box -jäätelökone sopii hyvin perheeseen, jossa on useampi jäätelöstä tykkäävä herkkusuu. Jäätelökoneella voi valmistaa kerralla 1,5 litraa jäätelöä noin 30 minuutissa. Valmiin jäätelön voi pakastaa, ja se säilyy pakastimessa noin kolme kuukautta.

Kun makuja on monia, toinen tykkää vaniljasta ja toinen suklaasta, Tasty Duo -jäätelökone auttaa. Siinä on kaksi 0,4 litran kulhoa, joihin voi valmistaa yhtä aikaa kahta eri makua olevaa jäätelöä. Valmistusaika on noin 20 minuuttia. Kulhoissa on käteen sopivat korvat, joten herkun voi halutessaan lusikoida suuhun suoraan kulhosta. Pakkauksessa on mukana myös hauskat jäätelötuutti-lusikat.

Molemmissa uusissa jäätelökonemalleissa toimintaperiaate on sama kuin OBH Nordican aiemmassa jäätelökoneessa: nopea valmistusaika perustuu jäähdytettyyn kulhoon. Ennen jäätelön valmistamista kulhoa on jäähdytettävä pakastimessa vähintään 18 tuntia. Jos kulhon säilyttää koko ajan pakastimessa, jäätelökone on heti käyttövalmis.

Ohjeita, vinkkejä ja jäätelöreseptejä löydät tästä linkistä.

Tuotetiedot:
OBH Nordica Ice Cream Box -jäätelökone

• valmistaa 1,5 litraa jäätelöä kerralla
  • valmistusaika noin 30 minuuttia
  • toiminta perustuu jäähdytettyyn kulhoon: kulhoa kannattaa säilyttää pakastimessa, jolloin se on aina käyttövalmis
  • säädettävä ajastin 30 minuuttiin saakka
  • läpinäkyvä kansi ja suuri täyttöaukko ainesten lisäämistä varten
  • pakkauksessa on kaksi kaksoiseristettyä kulhoa ja jäätelöreseptejä
  • suositushinta 89,90 euroa

OBH Nordica Tasty Duo -jäätelökone

• kaksi kulhoa ja sekoitinta: valmistaa yhtä aikaa kahta eri jäätelömakua
  • valmistusaika noin 20 minuuttia
  • kulhojen koko 0,4 litraa
  • toiminta perustuu jäähdytettyihin kulhoihin: kulhoja kannattaa säilyttää pakastimessa, jolloin ne ovat aina käyttövalmiita
  • mukana kaatonokat ainesten lisäämiseen pakkauksessa
  • mukana kaksi lusikkaa sekä jäätelöreseptejä
  • suositushinta 69,90 euroa

• ruoanlaitto
  • jälkiruoka
  • kotitekoinen jäätelö
  • jäätelökone

OBH Nordica on innovatiivinen pohjoismainen kodin pienkoneita ja taloustavaroita maahantuova yritys, jolla on maaorganisaatiot Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa ja Norjassa. Tuotekehittelyn ja -valikoiman lähtökohtana ovat pohjoismaiset markkinat, mikä näkyy tuotteiden muotoilussa sekä niiden toiminnoissa. Konsernin yhteinen liikevaihto on n.100 miljoonaa euroa, ja se työllistää n. 150 henkilöä. OBH Nordica Finland Oy on toiminut nykyisessä muodossaan vuodesta 2003, jonka jälkeen yritys on nelinkertaistanut liikevaihtonsa ja saavuttanut markkinajohtajan aseman useimmissa edustamissaan tuoteryhmissä. Yrityksen tuotteet ovat myynnissä Suomen kaikissa merkittävissä myyntikanavissa. Suomen liikevaihto on noin 17 miljoonaa euroa, ja yritys työllistää 16 henkeä.