OBH Nordican visuaalinen ilme uudistuu

OBH Nordica esittelee vahvan tuotemerkkinsä uudella raikkaalla ilmeellä keväällä 2014. Logomme uudistuu ja samalla uudistamme myös tuotepakkaustemme ilmeen. Uusi logo ja pakkauskonsepti henkivät tuoreella tavalla brändimme ydintä, designia ja innovaatioita. Ilme modernisoituu, on entistä värikkäämpi ja leikkitteleväkin, mutta säilyttää lupauksemme kuluttajalle: Designing Good Life.

10-vuotinen historiamme on ollut värikäs. Suomalaiset kuluttajat ovat ottaneet meidät omakseen ja olemme nyt läsnä monien perheiden arkiaskareissa ja keittiöpuuhissa. Lasten kanssa leivotaan pullaa Hercules-yleiskoneella, syömään tulleille ystäville paistetaan pihvit Rustic Evolution –pannulla ja hiukset laitetaan Artist-sarjan muotoilulaitteilla.

Kuluttajat tunnistavat meidät väreistämme, iloisuudestamme ja designista joka erottuu edukseen, logoamme unohtamatta. Tämän kevään suuret uutiset koskevatkin OBH Nordican logoa. Se uudistuu, ja samalla uudistamme myös tuotepakkaustemme ilmeen.

Uutta logoa hyödynnetään monipuolisesti mm. verkossa, painotuotteissa, myymälämateriaaleissa ja logo löytyy useassa herkullisessa värissä.Vuoden 2014 uutuustuotteet lanseerataan uusilla logoilla uusissa pakkauksissa. Muutos alkaa näkyä kauppojen hyllyllä keväällä 2014. Muun valikoiman ulkoasu vaihtuu vähitellen. OBH Nordicalla on neljä erilaista tuotelinjaa, joista löytyy lisätietoja oheisesta PDF-tiedostosta.

Lisätiedot, logotiedostot ja graafinen ohjeistus:

marianne.karppanen@obhnordica.fi / 09 8946 1525.

• Vähittäiskauppa

• obh nordica
  • design

OBH Nordica on innovatiivinen pohjoismainen kodin pienkoneita ja taloustavaroita maahantuova yritys, jolla on maaorganisaatiot Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa ja Norjassa. Tuotekehittelyn ja -valikoiman lähtökohtana ovat pohjoismaiset markkinat, mikä näkyy tuotteiden muotoilussa sekä niiden toiminnoissa. Konsernin yhteinen liikevaihto on n.100 miljoonaa euroa, ja se työllistää 145 henkilöä, joista Suomessa 14 henkilöä. OBH Nordica Finland Oy on toiminut nykyisessä muodossaan vuodesta 2003, jonka jälkeen yritys on nelinkertaistanut liikevaihtonsa ja saavuttanut markkinajohtajan aseman useimmissa edustamissaan tuoteryhmissä. Yrityksen tuotteet ovat myynnissä Suomen kaikissa merkittävissä myyntikanavissa.