Tyyliä ja vauhtia kesään!

OBH Nordican Artist –hiustenmuotoilusarja laajenee keväällä viidellä uudella tuotteella – miehiä unohtamatta! Uusista tuotteista löytyvät vaihtoehdot vaativallekin hiustenlaittajalle.

Artist Style Brush on uudenlainen lämpenevä muotoiluharja kuivien hiusten muotoiluun. Muotoiluharjalla teet yhtälailla nopean freesauksen tai näyttävän kampauksen. Valittavana on kaksi kokoa joko hiusten pituuden tai toivotun lopputuloksen mukaan. Pienellä harjalla saa selkeämmät kiharat ja isolla luonnolliset laineet. Keraaminen turmaliinipinnoite on hellävarainen hiuksille ja helppo puhdistaa. LED-merkkivalo: on/off. Erittäin pitkä kääntyvä johto helpottaa työskentelyä. Johdon pituus 2,8 metriä. Malli 5821, harjan koko 30 mm. Malli 5822, harjan koko 40 mm. Suositushinta 49,90 €.

Artist Conical Curler on ammattitason lämpökiharrin luovaan hiustenmuotoiluun. Kartiomaisella kiharrinosalla yhdistelet kampaukseesi erikokoisia kiharoita. LED-näyttö ja viisi digitaalisesti säädettävää lämpötilaa (120 - 200 °C). Lämpenee nopeasti. Keraaminen turmaliinipinnoite on hellävarainen hiuksille. Automaattinen virrankatkaisu 60 minuutin jälkeen. Erittäin pitkä kääntyvä johto helpottaa työskentelyä. Johdon pituus 2,8 metriä. Mukana lämpösuojakäsine. Malli 5825, suositushinta 39,90 €.

Artist Tourmaline Pro suoristin sileää ja suoraa kampausta haluavalle. Muotoilunsa ansiosta suoristusrauta toiii myös lyhyille hiuksille. LED-näyttö ja yksilöllinen lämpötilansäätö: 155 - 230 °C. Joustavasti kiinnitetyt keraamiset levyt antavat hyvän pidon. Levyjen turmaliinipinnoite on hellävarainen hiuksille ja antaa hiukselle sileän, kiiltävän pinnan. Erittäin pitkä (2,8 m) johto helpottaa työskentelyä. Malli 3068, suositushinta 39,90 €.

Attraxion Lift-and-Wash ladattava kotiparturi on helppo puhdistaa – ajopään voi huuhdella juoksevalla vedellä. Kotiparturi toimii sekä verkkokäyttöisenä että ladattuna, jolloin käyttöaika on 45 minuuttia. Kahdella mukana tulevalla ohjauskammalla saa 14 eri pituusasetusta (2 – 41 mm). Käytettävissä on myös ohennustoiminto. Ergonomisen muotoilun ansiosta laitetta on miellyttävä käyttää ja helppo käsitellä. LED-ilmaisin osoittaa kun akku tyhjä/täynnä. Malli 5541, suositushinta 49,90 €.

Lisätietoja tuotteista ja tuotekuvat:

Marianne Karppanen, OBH Nordica Finland, 09 8946 1525, marianne.karppanen@obhnordica.fi

www.obhnordica.fi

OBH Nordica on innovatiivinen pohjoismainen kodin pienkoneita ja taloustavaroita maahantuova yritys, jolla on maaorganisaatiot Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa ja Norjassa. Tuotekehittelyn ja -valikoiman lähtökohtana ovat pohjoismaiset markkinat, mikä näkyy tuotteiden muotoilussa sekä niiden toiminnoissa. Konsernin yhteinen liikevaihto on n.100 miljoonaa euroa, ja se työllistää 145 henkilöä, joista Suomessa 14 henkilöä. OBH Nordica Finland Oy on toiminut nykyisessä muodossaan vuodesta 2003, jonka jälkeen yritys on nelinkertaistanut liikevaihtonsa ja saavuttanut markkinajohtajan aseman useimmissa edustamissaan tuoteryhmissä. Yrityksen tuotteet ovat myynnissä Suomen kaikissa merkittävissä myyntikanavissa.