Office Management nimitti uuden maajohtajan Suomeen

Mikko Saarto, Office Managementin pitkäaikainen palvelujohtaja, on nimitetty Office Management Finlandin uudeksi maajohtajaksi. Hänen edeltäjänsä, Jaakko Sippola, ottaa uuden roolin konsernin sisäisen kasvun ja koko Office Management konsernin hankintaorganisaation rakentamisessa ja johtamisessa.

Jaakko Sippola on yksi Office Management Finlandin perustajista. Hän on menestyksekkäästi kasvattanut yrityksen kannattavuutta ja ydinliiketoimintaa Suomessa. Office Managementin liikevaihto Suomessa on kasvanut orgaanisesti ja tasaisesti vuodesta 2015 lähtien ollen 3,6 milj. €, 2016 4,8 milj. € ja 2017 5,6 milj. €. Liikevaihtoennuste vuodelle 2018 on n. 7 milj. €.

"Olen ylpeä siitä, miten Office Management on kehittynyt. Olemalla luotettava ja moderni kumppani pilviteknologioissa olemme rakentaneet vahvoja asiakassuhteita, joita kehitetään edelleen tulevaisuudessa. Markkinoilla on selkeä kysynnän muutos digitaalisille palveluille, jonka takia olen vakuuttunut, että Mikko Saarto kokemuksillaan palvelukokonaisuuksista ja digitalisaation tuomista muutoksista on oikea henkilö johtamaan Suomen yhtiömme seuraavalle tasolle", sanoo Jaakko Sippola.

"Office Management on kehittynyt ja kasvanut merkittävästi viime vuosina ja olemme nyt valmiit ottamaan seuraavan askeleen eteenpäin kehittämällä palvelutarjontaamme entisestään. Nöyrin mielin, mutta erittäin innokkaana haluan jatkaa Jaakon hienoa työtä ja jatkaa kehitystämme, kasvuamme ja laajentaa palveluvalikoimaamme tulevaisuudessa", sanoo uusi maajohtaja Mikko Saarto.

Jaakko Sippola jatkaa Office Management konsernin palveluksessa ja jatkaa työtänsä koko konsernin hankintajohtajana. Richard Hammarström, kansainvälisen liiketoiminnan johtaja Office Managementin pääkonttorista, ylistää entistä maajohtajaa: "Jaakko Sippola on menestyksekkäästi johtanut Suomen liiketoimintaa ja edesauttanut konsernin strategisia tavoitteita loistavasti. Olemme erittäin iloisia ilmoittaessamme, että hän ottaa johdon uudesta erittäin tärkeästä strategiastamme ja lähtee vetämämään koko konsernin hankintaorganisaatiota."

Mikko Saarto aloittaa maajohtajana 1.10.2018.

Jaakko Sippola aloittaa konsernin hankintajohtajana 1.11.2018

Lisätiedot: Jaakko Sippola 050-5775520 jaakko.sippola@officemanagement.fi

Mikko Saarto 050-3834886 mikko.saarto@officemanagement.fi

• Tietokone, Televiestintä, IT

Office Management on stressittömiin IT-ratkaisuihin erikoistunut yritys Espoon Olarissa. Meidän kumppanina asiakas pääsee keskittymään omaan ydinliiketoimintaansa ilman huolia IT-ympäristön toimivuudesta. Palveluperiaatteemme on, että me kannamme riskit asiakkaan IT-ympäristöstä - mitä vähemmän asiakkaalla on ongelmia minkään toimittamamme laitteen tai palvelun kanssa, sen paremmin meilläkin menee. Olemme siis aidosti samalla puolella asiakkaan kanssa.

Lisää meistä: www.officemanagement.fi