Grandiosa Cheese Crunch - tästä ei pizza parane

Pizzan ystävät haluavat rapean pohjan, paljon makua ja riittävästi juustoa. Grandiosa laittoi kaiken samaan pakettiin ja tuo nyt markkinoille Cheese Crunch -pizzan, jossa juustoa on sekä päällä että alla. Siis kyllä: pizzan, jossa juustoa on myös pizzapohjassa!

Kooltaan nämä uutuudet ovat perhepizzan luokkaa, eli sopivat kaverin kanssa jaettaviksi tai isoon nälkään. Kauppojen pakastealtaissa maaliskuun aikana.

Grandiosa Cheese Crunch -variantteja on kaksi:

• Tex-Mex, jossa tacomaustettua jauhelihaa, paprikaa, chili-peperonia ja nacholastuja (570 g)
  • Pepperoni, jossa pepperoni-makkaraa, kinkkua ja paprikaa (555 g)

Lisätietoja: Tuoteryhmäpäällikkö Johan Finnberg, johan.finnberg@orkla.fi, p. 020 785 4024.

• uutuus

Orkla Foods Finland myy ja markkinoi Suomessa useita vahvoja ja tunnettuja tuotemerkkejä: Abba, Ahti, Boy, Ekströms, Felix, Frödinge, FunLight, Grandiosa, Jacky, Kallen, Pastella, Paulúns, Risifrutti, Tiira ja Vesta. Orkla Foods Finlandilla on vihannes- ja kalasäilyketuotantoa Turussa. Yrityksen liikevaihto vuonna 2014 oli 95,7 miljoonaa euroa, liiketoiminnan tulos 4,2 miljoonaa euroa, ja sen palveluksessa oli keskimäärin 180 työntekijää ja 19 kausityöntekijää. Orkla Foods Finland kuuluu norjalaiseen Orkla-konserniin.