Grandiosan syksy: uudistunut BigOne ja välipalapizzojen uudet maut

BigOne-pizzat ovat Grandiosan suosittu "pannupizzamallisto": paksupohjaisia, amerikkalaistyyppisiä pizzoja, joilla selättää kovemmankin nälän. Suosikki on syksystä 2017 alkaen reseptipäivityksen ansiosta vieläkin parempi. Grandiosan Pienet kiviuunissa paistetut välipalapizzat puolestaan täydentyvät kahdella uudella makuvariantilla.

BigOne-pizzojen pohja on ilmavampi täytteiden määrän pysyessä ennallaan. Näin lopputulos on entistäkin mehukkaampi. Päivitetty resepti viestitään uudistuneessa pakkauksessa.

Reseptimuutoksen yhteydessä pizzoista poistettiin palmuöljy, joka korvattiin rapsiöljyllä.

BigOne-variantit:

• Grandiosa BigOne 560 g pan pizza classic. Mozzarella- ja edamjuustoa sekä naudanlihaa.
  • Grandiosa BigOne 570 g pan pizza double pepperoni. Mozzarella- ja edamjuustoa sekä mausteista pepperonimakkaraa.
  • Grandiosa BigOne 605 g pan pizza hotmexican. Mausteista jauhelihaa, sipulia, chiliä, salsaa, mozzarella- ja edamjuustoa.

Grandiosan kiviuunissa paistetut välipalapizzat voi lämmittää helposti mikrossa. Mukana tulee herkullisen lopputuloksen takaava paistolevy.

Kaksi uutta välipalakokoista kiviuunipizzaa:

• Grandiosa kiviuunipizza Diablo 165 g: Pepperoni-makkaraa, paprikaa, sipulia ja chiliä.
  • Grandiosa kiviuunipizza Hawaii 165 g: Kinkkua & Ananasta.

Tex-Mex jatkaa välipalapizzojen valikoimissa.

Lisätietoja: Markkinointipäällikkö Mervi Nieminen, mervi.nieminen@orkla.fi, 020 785 4011.

Orkla Suomi on Orklan suomalaisten elintarvikeyhtiöiden muodostama operatiivinen kokonaisuus. Orkla Suomen tuotemerkkejä ovat mm. Abba, Ahti, Anamma, Boy, Ekströms, Felix, Frödinge, FunLight, Grandiosa, Jacky, Kantolan, Kallen, Oolannin, Panda, Pastella, Paulúns, Risifrutti, Taffel, Tiira ja Vesta. Yhtiöllä on vihannes- ja kalasäilyketehtaat Turussa, snacks- ja pakasteperunatehdas Ahvenanmaalla sekä makeistehdas Vaajakoskella. Vuonna 2016 Orkla Suomen liikevaihto oli 199 miljoonaa euroa ja yhtiön palveluksessa työskenteli keskimäärin 456 henkilöä.