Paulúns laajentaa puuroihin

Miksi kaikki hyvä tulee aina Ruotsista? Toimme Suomen markkinoille yhden ruotsalaisen hyvän lisää elokuussa 2015, kun kauppojen hyllyille ilmestyivät Paulúns-granolat ja -supermyslit. Niissä on erinomainen ravintoainesisältö eikä lainkaan lisättyä sokeria. Rouhea ja ruokaisa superpuuro on Paulúns-tuotteiden seuraava tulokas.

Super-etuliite ansaitaan hyvillä raaka-aineilla ja ravitsemuksellisilla ominaisuuksilla. Kaikki Paulúns-tuotteet ovat ruotsalaisen ravitsemusfysiologin Fredrik Paulúnin kehittämiä.

Fredrik Paulúnin filosofia on, että tekemällä pikkuisen parempia valintoja pitkin päivää voi vaikuttaa omaan hyvinvointiinsa paljonkin. Terveellisen pitää Fredrikin mielestä myös maistua hyvältä.

Superpuurot sisältävät paljon jyviä, pähkinöitä, hedelmiä ja täysjyvää. Ne eivät sisällä lisättyä sokeria eivätkä lisäaineita. Puuro valmistuu muutamassa minuutissa hellalla tai mikrossa ja valmiin puuron koostumus on raakapuuromainen, mikä myös kerrotaan pakkauksessa.

Superpuurovariantit ovat Karpalo-hasselpähkinä-vanilja ja Mustikka-vanilja. Uutuudet ilmaantuvat kauppoihin 1.2.2016 alkaen. Pakkauskoko 500 g.

Lisätietoja: Markkinointipäällikkö Paula Pöntynen, paula.pontynen@orkla.fi, p. 020-785 4141.

• paulúns
  • uutuus

Orkla Foods Finland myy ja markkinoi Suomessa useita vahvoja ja tunnettuja tuotemerkkejä: Abba, Ahti, Boy, Ekströms, Felix, Frödinge, FunLight, Grandiosa, Jacky, Kallen, Pastella, Paulúns, Risifrutti, Tiira ja Vesta. Orkla Foods Finlandilla on vihannes- ja kalasäilyketuotantoa Turussa. Yrityksen liikevaihto vuonna 2014 oli 95,7 miljoonaa euroa, liiketoiminnan tulos 4,2 miljoonaa euroa, ja sen palveluksessa oli keskimäärin 180 työntekijää ja 19 kausityöntekijää. Orkla Foods Finland kuuluu norjalaiseen Orkla-konserniin.