Energiaälykkäämpi Rexx

Lehdistötiedote   •   Loka 10, 2012 16:19 EEST

Energiaälykkäämpi Rexx

Päivitämme Mora Rexx -hanamme kesäkuussa Energiansäästötoiminnolla (ESS). Mora ESS kuluttaa jopa 30 prosenttia vähemmän lämmintä vettä vaikuttamatta käyttömukavuuteen.
ESS-toiminto tulee sekä keittiö- että pesuallashanoihin.

– Mora Rexx -hanoissa ruotsalainen perinne ja käsityö yhdistyvät nykyaikaisiin valmistusmenetelmiin ja inspiroivaan muotoiluun. Sarja sopii pelkistettyyn ympäristöön ja on luonnollista päivittää malli ESS-toiminnolla, joka on jo sarjoissa MMIX ja Cera, sanoo Ola Persson, Mora Armaturin markkinointiviestintäjohtaja.

Päivitetyn Rexxin edut:

• Säästää lämmintä vettä
• Miellyttävämpi avata
• Miellyttävämpi lämpötila
• Helpompi käyttää

Ruotsin ilmailulaitos teki Arlandan lentokentällä vuoden ajan mittauksia, joilla se vertasi perinteisiä yksiotehanoja ESS-järjestelmällä (Mora Energy Saving System) ja Mora Eco -tekniikalla varustettuihin yksiotehanoihin selvittääkseen niiden energian- ja ympäristönsäästöpotentiaalin. Lentokentällä tekemä koe osoitti, että wc hanojen vaihto vähensi lämpimän veden kulutusta jopa 60 prosenttia.

Mora Armatur on yksi Pohjoismaiden johtavista saniteettikalusteita (vesihanoja keittiöön ja kylpyhuoneeseen) kehittävistä ja markkinoivista yrityksistä. Pääkonttorimme on Morassa. LVI-alalla meidät tunnetaan innovatiivisena yrityksenä, jonka tuotteet ovat tyylikkäitä, hyvin toimivia ja korkealaatuisia.
Kuulumme ruotsalaiseen OSTNOR-konserniin, joka valmistaa tuotteemme.Valmistus tapahtuu erittäin nykyaikaisissa ja tehokkaissa tehtaissa tinkimättä pitkästä laatuperinteestämme. Pidämme huolta laadustamme ketjun kaikissa vaiheissa - tuotekehityksestä, suunnittelusta ja valmistuksesta aina siihen, kun loppukäyttäjä saa tuotteemme.

PDF-tiedosto

Kommentit (0)