Laadukas ja ympäristöälykäs uusi Cera

Mora Cera on hana toimivuutta ja laatua arvostaville, joka vastaa myös hyvin tämän hetken muotoiluvaatimuksiin. Sarjan hanat tarjoavat sekä taloudellisia että ympäristöälykkäitä etuja.

Seuraavan sukupolven keittiö- ja kylpyhuonehana on saapunut. Mora Cera on vastaus korkealle asetettuihin laadullisiin ja toiminnallisiin vaatimuksiin.

Uusi Mora Cera säästää sekä vettä että sähköä, ja on täydellinen tuotesarja keittiöön ja kylpyhuoneisiin.

Suihkun vedenkulutus on puolitettu uusimmalla energiatekniikalla käyttömukavuudesta kuitenkaan tinkimättä.

”Mora Cera on laadukas ja toiminnallinen, ulkoisesti siisti ja pelkistetty, vastaa tämän hetken muotoiluvaatimuksiin – siis täydellinen hanasarja.”

Mora Cera myynnissä maaliskuusta lähtien.

Tärkeää tietoa Mora Cerasta

ESS - Vipuhanoissa on energian säästö (ESS) toiminto. Kun avaat hanan vivun osoittaessa suoraan eteenpäin, hanasta tulee vain kylmää vettä mikä vähentää lämpimän veden kulutusta jopa 30% perinteiseen hanaan verrattuna.

Nauti täysillä, puolita vedenkulutus – Ilman ja veden sekoitus yhdistettynä pienemmälle virtaamalle sovitettuun suihkusiivilään puolittaa vedenkulutuksen, käyttömukavuudesta tinkimättä.

Soft Closing – Estää putkiston paukahdukset ja paineiskut, mikä pidentää sekä hanan että putkiston elinikää.

Easy Open – Helppo avata ja sulkea.

Easy Clean – Suihkuissa on siivilä, jonka reiät laajanevat vedenpaineesta. Näin suihku kestää pidempään ja on helppo puhdistaa kalkista ja liasta.

Panostamme materiaalivalintoihin – Olemme kehittäneet suihkuletkun, joka estää tehokkaasti bakteerien kasvua letkussa.

Comfort shower – Termostaattihanamme pitävät lämpötilan tasaisena ja vakaana myös silloin, kun järjestelmän paine ja lämpötila vaihtelee.

Express Fill – Express Fill –toiminnolla varustetussa kylpyammehanassa on erityisen suuri virtaama.

Kaipaatko lisätietoa? Ota yhteyttä:

Angelik Mohell, Mora Armatur, (0)20 7411 972, angelik.mohell@ostnorfinland.fi
tai Inger Tallqvist, PerPR, 040 199 1073, inger@perpr.fi.

Lisätietoja Mora Cerasta ja jälleenmyyjistä:
www.moraarmatur.fi

Painokelpoiset kuvat ovat ladattavissa osoitteessa www.moraarmatur.fi sekä www.perpr.fi.

Kuvapankkiin

• Ympäristö, energia

• mora armatur
  • mora cera

Mora Armatur on yksi Pohjoismaiden johtavista saniteettikalusteita (vesihanoja keittiöön ja kylpyhuoneeseen) kehittävistä ja markkinoivista yrityksistä. Pääkonttorimme on Morassa. LVI-alalla meidät tunnetaan innovatiivisena yrityksenä, jonka tuotteet ovat tyylikkäitä, hyvin toimivia ja korkealaatuisia.
Kuulumme ruotsalaiseen OSTNOR-konserniin, joka valmistaa tuotteemme.Valmistus tapahtuu erittäin nykyaikaisissa ja tehokkaissa tehtaissa tinkimättä pitkästä laatuperinteestämme. Pidämme huolta laadustamme ketjun kaikissa vaiheissa - tuotekehityksestä, suunnittelusta ja valmistuksesta aina siihen, kun loppukäyttäjä saa tuotteemme.