Mora MMIX - Ruotsin Reumaliitonhyväksymä

Väestön ikääntymisen myötä myös arkipäivän tuotteita täytyy sovittaa ja kehittää niin, että ne täyttävät uudet tarpeet. Tämä on tehtävä tinkimättä tuotteiden ensiluokkaisesta muotoilusta ja innovatiivisista ominaisuuksista, jotka tekevät niistä elinikäisiä. Mora Armatur tuo markkinoille uusia Mora MMIX Care -sarjan hanoja, jotka todistavat, että toimivuus ja ensiluokkainen muotoilu eivät sulje pois toisiaan. Mora MMIX on Ruotsin Reumaliiton testaama ja hyväksymä.

• Ympäristö, energia

Mora Armatur on yksi Pohjoismaiden johtavista saniteettikalusteita (vesihanoja keittiöön ja kylpyhuoneeseen) kehittävistä ja markkinoivista yrityksistä. Pääkonttorimme on Morassa. LVI-alalla meidät tunnetaan innovatiivisena yrityksenä, jonka tuotteet ovat tyylikkäitä, hyvin toimivia ja korkealaatuisia.
Kuulumme ruotsalaiseen OSTNOR-konserniin, joka valmistaa tuotteemme.Valmistus tapahtuu erittäin nykyaikaisissa ja tehokkaissa tehtaissa tinkimättä pitkästä laatuperinteestämme. Pidämme huolta laadustamme ketjun kaikissa vaiheissa - tuotekehityksestä, suunnittelusta ja valmistuksesta aina siihen, kun loppukäyttäjä saa tuotteemme.

Marisa Knuutila

Lehdistön yhteyshenkilö Markkinointikoordinaattori, FM Mattsson Mora Group Finland OY Mora Armatur, FM Mattsson 0504417261