Pieni ja pelkistetty suihku, suuri vaikutus. Uusi A-Pex suihkusetti!

Uusi A-Pex-suihkujärjestelmä eroaa monin tavoin. Siinä on toiminnallisia yllätyksiä, kuten muissakin Damixan palkituissa A-Pex-sarjan tuotteissa. Suihkusetti näyttää 40 mm läpimitaltaan melko vaatimattomalta, mutta yllättää leveällä ja kattavalla suihkullaan, joka tuntuu erittäin miellyttävältä kylpijälle. Pehmeä ja lämmin suihku yläpuolelta voidaan tuota myös samanlaiseen käsisuihkuun. Uutena ominaisuutena voit nyt käyttää sekä ylä- että käsisuihkua samanaikaisesti.

Toinen erikoisuusominaisuus on, että kiinteiden suihkujen suihkupäät ovat käännettäviä, ja käsisuihkuissa on mustasta metallista valmistettu kädensija sekä krominen suihkupää. Molemmissa suihkuissa on elegantti, kellon muotoinen pää, joka sopii sen tyylipuhtaaseen ja ajattomaan muotoiluun.

Pelkistetty kuminen ja krominen vesiletku

Erikoista suihkun muotoilussa on katkeamaton suihkutanko. Mustasta kumista valmistettu suihkuletku täydentää A-Pex-sarjaa luonnehtivaa pelkistettyä ja epätyypillistä ulkonäköä. Se tekee suihkujärjestelmästä oikein puhdistusystävällisen ja helppohoitoisen, mikä näkyy myös litteissä manseteissa, yksiosaisessa suihkutangossa, termostaatin yksinkertaisessa kokoonpanossa sekä pyyhkimällä puhdistettavassa suuttimessa.

A-Pex-sarjassa olen pyrkinyt yksinkertaiseen, loogiseen ja persoonalliseen tuotteeseen, josta olen oikein ylpeä, koska se yhdistää klassiset, perinteisten hanojen ja suihkujen ominaisuudet uusiin ratkaisuihin ja hyvään käyttäjäystävällisyyteen, kertoo sarjan suunnitellut teollisuussuunnittelija Anders Hermansen, joka on myös useiden B&O-televisioiden ja kaiuttimien muotoilija.

• LVV-, LVI-, energiatekniikka

• damixa
  • suihku
  • design
  • kylpyhuone
  • fmmattssonmoragroup

FM Mattsson Mora Group Ab harjoittaa vesikalusteiden valmistusta, myyntiä ja tuotekehittelyä tuotemerkkeinään FM Mattsson, Mora Armatur ja Damixa. Pohjoismaat ovat konsernin päämarkkina-alue. Liikevaihto on yli 100 miljoonaa EUR ja työntekijöitä on yli 550.

Marisa Knuutila

Lehdistön yhteyshenkilö Markkinointikoordinaattori, FM Mattsson Mora Group Finland OY Mora Armatur, FM Mattsson 0504417261