Syksyn herkullisimmat uutuudet Pågenilta – kestosuosikki Oivallus! entistä rukiisempi

Syksy tuo uutuuksia Pågenin koko perheelle maistuviin leipiin ja kahvipöydän herkkuihin. Lapsiperheiden kestosuosikki Pågen Oivallus! uudistui – entistä rukiisempi leipä on maukas ja rakenteeltaan ihanan pehmeä. Myös herkkusuita hemmotellaan, kun Pågen tuo markkinoille maukkaat vaniljatäytteiset Vanillas-pikkupullat. Myös suosittu Crèmetäytemuffinsien valikoima uudella Toffee-maulla.

Lapsiperheiden kestosuosikki Pågen Oivallus! sisältää entistä enemmän ruista

Pågen Oivallus! tarjoaa herkullisia makuelämyksiä koko perheelle. Uudistuneessa reseptissä yhdistyvät tasapainoisella tavalla ruis, vehnä ja kaura taikinajuureen leivottuna, kuten Pågenin leivissä aina. Taikinajuuri tuo leipään herkullisen maun lisäksi miellyttävän ja rikkoutumattoman rakenteen sekä pitkän säilyvyyden – täysin ilman säilöntäaineita.

Pågenin teettämässä makutestissä kuluttajat testasivat uutta Oivallus! -leipää ja yli 75 % oli sitä mieltä, että uudistunut resepti on entistäkin maukkaampi ja mehevämpi. Oivalluksen mukavan muodon ansiosta leivästä loihtii myös nopeasti uunissa lämpimiä voileipiä, pikkupizzoja tai eväät reppuun.

Kahvipöydän uutuudet houkuttelevat herkuttelemaan

Tänä syksynä pullahiiriä hemmotellaan, sillä Pågenin kahvileipävalikoima laajenee vaniljakreemitäytteisillä Vanillas-pikkupullilla. Mukavasti käteen sopiva pikkupulla vie kielen mennessään ja 10 pullaa sisältävä pussi on helppo napata mukaan reissuun matkaevääksi tai kaverien kanssa jaettavaksi. Pullassa on 38 % ihanaa vaniljatäytettä.

Myös suositut Pågen Crèmetäytemuffinsit Kaakao ja Sitruuna saavat seuraa, kun Toffeenmakuiset muffinsit saapuvat kauppojen valikoimiin. Pehmeän muffinsin sisältä löytyy herkullinen toffeetäyte. Ihana herkku kruunaa vaativimmankin kulinaristin kahvipöydän kattauksen.

Kokeile näitä Oivallus! reseptejä

Italian pizzaleipäset                                                    Välimerellinen Oivallus!

Kana Quesadillat                                                        Libanonilainen pizza

• Vähittäiskauppa

Ruotsalainen Pågen® on leiponut herkkuja suomalaisiin koteihin vuodesta 1969. Yhtiö on perustettu Malmössä vuonna 1878 ja sen juuret ovat pienessä perheleipomossa. Suomessa Pågen® tarjoaa kuluttajille kahvileipiä, ruokaleipiä ja korppuja. Liikevaihto: 2,6 mrd SEK. Yritys työllistää 1400 henkeä. Suomessa Pågen® työllistää välittömästi 11 henkilöä ja välillisesti satoja henkilöitä kaupan ja kuljetusalan yrityksissä.