AllTele valitsi PayExin laskutuspalvelut

PayEx ja AllTele ovat solmineet sopimuksen tietoliikenneyhtiön yksityisasiakkaiden laskujen käsittelystä. Huhtikuussa voimaan tulleeseen sopimukseen sisältyylaskutus, laskupalvelu ja perintäpalvelu.

Meillä on vahva luottamus PayExiin laskutusasioissa ja jatkamme mielellämme yhteistyötä, sanoo AllTelen Mark Hauschildt.

Sopimuksen mukaan PayEx huolehtii kaikesta AllTelen maksuliikenteestä, muun muassa tapahtumien keräämisestä laskutusta varten, seurannasta ja perinnästä. PayEx on ainoa toimittaja koko laskutusprosessissa niin asiakkaalle kuin loppuasiakkaalle.

AllTele on yksi tietoliikennealan suurimmista toimijoista, ja sopimus on osoitus siitä, että PayEx toimittaa korkeatasoisia palveluja tekniikkapainotteisella alalla, toteaa Niklas Levin, joka vastaa PayExin Invoicers-liiketoiminta-alueesta.

AllTele toimittaa lanka- ja matkapuhelin-, laajakaista- ja televisioratkaisuja sekä pilvessä toimivia vaihderatkaisuja yksityis- ja yritysasiakkaille sekä julkiselle sektorille.

PayExilla on yli 40 vuoden kokemus laskupalveluista, ja se on Pohjoismaiden johtava tietoliikenneratkaisujen toimittaja. Nyt vahvistamme asemaamme entisestään, sanoo Niklas Levin.

Lisätietoja antaa
Niklas Levin, Invoicers-liiketoiminta-alueen johtaja
s-posti: niklas.levin@payex.com
puhelin: +46 498 20 20 74

• Talous, rahoitus

• alltele
  • laskutus
  • laskupalvelu
  • perintäpalvelu

PayEx on yksityisomistuksessa oleva konserni, jonka pääkonttori sijaitsee Gotlannissa. Konserniin kuuluu useita yrityksiä, ja sen palveluksessa on Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Suomessa yhteensä noin 500 työntekijää. PayEx tarjoaa maksuratkaisuja kiinteään ja langattomaan verkkokauppaan ja fyysiseen kauppaan sekä hallintopalveluita, kuten laskutus, reskontranhallinta ja perintä. PayEx tarjoaa myös rahoituspalveluita, kuten myyntilaskurahoitus, osamaksu ja laina.