G.H. MUMM POP-UP @ BAKERS TARJOAA KESÄISEN SAMPPANJAELÄMYKSEN HELSINGIN KESKUSTASSA

Mikä onkaan parempi tapa juhlistaa alkavaa lomaa kuin pysähtyä suvi-illassa nauttimaan lasillinen samppanjaa? Kesän aikana kuohuviinien ystävillä on oivallinen mahdollisuus tutustua mainetta niittäneisiin samppanjoihin, kun pääkaupungin sydämeen Ravintola Bakersin kulmaan avataan G.H. Mumm pop-up samppanjabaari. Tiistaina 25.6.2013 avattava pop-up on avoinna syksyyn asti ja laadukkaan valikoiman lisäksi tarjolla on pientä suolaista ja makeaa.

”Bakersin kulma on jo vuosia tunnettu kuohuviininystävien kohtauspaikkana, joten nyt avattava G.H. Mumm samppanja -baari tuo kaivatun lisäsävyn ravintolan tarjontaan”, ketjujohtaja Katja Malminen iloitsee. ”Meillä Bakersissa  ollaan ylpeitä kun pop-up baarin yhteistyökumppaniksi löytyi maineikas ja tunnettu G.H. Mumm -samppanjatalo”, Malminen jatkaa.

Baarin avaamisen myötä Bakersin samppanjavalikoima laajentuu entisestään ja asiakkaat voivat valita juuri omaan tyyliinsä sopivan juoman. Klassisen samppanjan ystävän kannattaa maistaa kypsän hedelmäistä ja tyylikkään paahteista G.H. Mummin Cordon Rougea, jonka seuraksi voi valita esimerkiksi  vaahtokarkkeja tai kesäauringon kypsyttämiä mansikoita. ”Roseesamppanjoiden trendin voi aistia selvästi Suomessakin ja niinpä odotamme G.H. Mumm Rosélle suurta suosiota”, Malminen kertoo. Reimsissä sijaitsevan samppanjatalon roseen aromissa yhdistyvät punaiset marjat ja raikas sitruunaisuus.

Bakersin kulmalle pistäytyville vieraille tarjoutuu myös tilaisuus tehdä tuttavuutta loistavat arviot saaneeseen G.H. Mumm Millesimé 2006 -samppanjaan, joka on vuonna 1827 perustetun samppanjatalon kellarimestarin, Didier Mariottin taidonnäyte. Vuosikertasamppanjapullon hinta G.H. Mumm pop-upissa on vain 80 euroa.

Samppanjaelämyksen ääressä voi myös maistella pientä suolaista tai makeaa. Kesäiseltä listalta löytyy muun muassa lohella ja brie-juustolla täytetty croissantit.

G.H. Mumm Champagne Pop-up @ Bakers

Mannerheimintie 10

G.H. Mumm Champagne Pop-up @ Bakers on avoinna tiistaista perjantaihin kello 16.00–21.00 ja lauantaisin kello 13.00–21.00.

Marketing Manager, Trade& Digital

tiina.heusala@pernod-ricard.com