Patrik Holtari aloittaa Pernod Ricard Finlandin markkinointijohtajana 2.1.2017.

VAHVA BRÄNDIOSAAJA PATRIK HOLTARI PERNOD RICARD FINLANDIN MARKKINOINTIJOHTAJAKSI

Patrik Holtari on 2.1.2017 alkaen nimitetty Pernod Ricard Finlandin markkinointijohtajaksi (Head of Marketing). Hän seuraa tehtävässä Jori Mannista, joka on aiemmin nimitetty Pernod Ricard Finlandin toimitusjohtajaksi vuoden 2017 alusta alkaen. Holtari tulee olemaan Pernod Ricard Finlandin johtoryhmän jäsen ja raportoimaan toimitusjohtaja Manniselle.

Jori Manninen: ”Olemme iloisia siitä, että saamme Patrikin mukana vahvaa kokemusta ja näyttöjä brändien kehittämisestä alkoholitoimialalla. Suomen alkoholijuomamarkkinat elävät mielenkiintoista vaihetta, ja esimerkiksi viennin kehittämisessä on paljon mahdollisuuksia.”

”Olen innoissani päästessäni mukaan tarinaan, joka yhdistää maailman toiseksi suurimman alkoholitalon kansainväliset tuotemerkit ja 150-vuotiset juuret kotimaisessa alkoholiteollisuudessa.”, toteaa Patrik Holtari.

Patrik Holtarilla, 41, on kauppatieteiden kandidaatin tutkinto Helsingin kauppakorkeakoulusta. Uransa hän aloitti myyntiedustajana Alfmix Oy:llä, mistä siirtyi ensin Mars Inc./Masterfoods Oy:lle, sen jälkeen Carlsberg Breweries/ Sinebrychoff Oy Ab:lle ja työskenteli molemmissa yhtiöissä Brand Managerina. Tämän jälkeen Holtari työskenteli Account Directorina DDB Helsinki Oy:ssä. Vuodesta 2006 alkaen hän on työskennellyt markkinoinnin eri tehtävissä Altia Corporationilla, viimeksi Innovation & Insights Directorina.

Lisätiedot:
Jori Manninen, Markkinointijohtaja