Curated by Fine Little Day – viisi päivää, viisi kuva-aihetta

Viisi muotoilijaa neljästä maasta tuovat kukin oman kuva-aiheensa Photowallin Curated by Fine Little Day -mallistoon. Jokainen kuva lanseerataan omana päivänään, ja ensimmäisenä julkaistaan yhdysvaltalaisen kuvittajan Kindra Murphyn Colorform.

Photowall antoi Fine Little Dayn perustajan Elisabeth Dunkerin valita eri puolilta maailmaa tulevien omien suosikkimuotoilijoidensa kuvia. Sen myötä syntyi ihanan rönsyilevä mallisto, jossa rakkaus designiin ja muotoon saa hallita.

– Valitut muotoilijat ovat upeita suosikkejani, joiden töistä olen toistuvasti blogannut Fine Little Dayssä. He työskentelevät etupäässä analogisesti, heillä on leikkisä lähestymistapa, oma tyyli ja hyvä muototaju. Näiden lisäksi mallistossa ei ole mitään punaista lankaa tai yhteistä nimittäjää – paitsi että heidät kaikki on valittu heidän ilmaisunsa vuoksi, Elisabeth Dunker sanoo.

Malliston viisi muotoilijaa ovat: japanilainen Mogu Takashi, ranskalainen Steffie Brocoli, yhdysvaltalainen Kindra Murphy ja ruotsalaiset Cecilia Pettersson ja Klara Bothén. Viisi muotoilijaa, joiden persoonallinen muotokieli muodostaa yhdessä laajan variaation. Mallisto sisältää kaikkea aina viekkaista motiiveista, jotka ovat jotain lasten piirustusten ja sarjakuvien väliltä, runsaasti vastakohtia sisältäviin graafisiin kuviin. Kindra Murphyn Colorform esitellään ensimmäisenä.

– Kindra Murphyn Colorform on leikkisän viehättävä ja ihanan värinen. Hänen ilmaisunsa on särmikkään sofistikoitunut, ja hän työskentelee taitavasti saksia ja eri tyylejä hyödyntäen. Kun lanseeraamme yhden kuva-aiheen päivässä, jokainen kuva saa ansaitsemansa huomion. Samalla teemme tästä hauskaa – joka päivä voi odottaa uutta kuvaa, Elisabeth Dunker sanoo.

Kuvat esitellään aina kello 11.00, ja lanseerauksen yhteydessä Fine Little Dayn Elisabeth Dunker kirjoittaa Photowallin blogiin. Siellä hän esittelee jokaisen uuden kuvan ja suunnittelijan hieman lähemmin. Elisabeth Dunker on myös pinnannut inspiraatiotaulun Photowallin Pinterest-sivulle. Kaikkia kuvia voi tilata mittojen mukaan valokuvatapetteina Photowall.fi-sivustolta, ja ne maksavat 41 euroa/neliö.

Lanseerausaikataulu

8.7.2013: Colorform, Kindra Murphy, Yhdysvallat.

9.7.2013: Scallops, Klara Bothén, Ruotsi.

10.7.2013: Mogu, Mogu Takashi, Japani.

11.7.2013: Fir Forest, Cecilia Pettersson, Ruotsi.

12.7.2013: Wooden Village, Steffie Brocoli, Ranska.

Lehdistökuvia lisätään jatkuvasti kuvapankkiimme täällä Mynewsdeskissä.

• designtapetti
  • sisustaminen
  • seinäkoriste
  • tapetointi
  • taulut

Photowall

Photowall valmistaa asiakkailleen yksilöllisiä valokuvatapetteja, tapetit ja canvas-tauluja. Valmistamme inspiroivia ja ainutlaatuisia seinäkoristeita yhteistyössä eri puolilla maailmaa toimivien lahjakkaiden valokuvaajien, kuvittajien ja suunnittelijoiden kanssa. Meillä on suuri valikoima räätälöityjä tapetteja ja canvas-tauluja, ja tarjoamme asiakkaillemme mahdollisuuden yksilöllisen ympäristön luomiseen.

Photowall työskentelee lisensoitujen tavaramerkkien parissa ja toimii muun muassa Star Warsin, Disney ja Modesty Blaisen virallisena kumppanina. Käytämme uusinta digipainotekniikkaa ja takaamme huolellisten rutiiniemme avulla kaikkien tuotteiden laadun ja tarkkuuden.