Disney-aiheiset valokuvatapetit

Photowall on aloittanut yhteistyön viihdejätti Disneyn kanssa Pohjoismaissa. Syyskuusta lähtien Photowallin kautta on myynnissä seitsemän värikästä aihesarjaa, jotka sisältävät Disneyn ehdottomasti vahvimpia tuotemerkkejä, esim. Autot, Toy Story, Keijut, Disney-prinsessat ja Nalle Puh, sekä Disney-klassikkojen hahmoja. Tarjontaan mahtuu kaikkea aina Disneyn tunnetuimpien hahmojen Mikin ja Akun klassisista kuvista Disney-klassikoista peräisin oleviin aiheisiin, esim. Aladdin ja Bambi, tai uudempaa tuotantoa kuten Autot ja Toy Story. Korista lastenhuoneen seinät Disney-valokuvatapetin ajattomilla ja leikkisillä hahmoilla. Ne ovat yhtä rakastettuja nyt kuin 40 vuotta sitten!

Disneyn valokuvatapetit löydät täältä.

Disneyn canvas-taulut löydät täältä.

• tapetointi
  • disney
  • canvas-taulut

Photowall valmistaa asiakkailleen yksilöllisiä valokuvatapetteja, tapetit ja canvas-tauluja.

Valmistamme inspiroivia ja ainutlaatuisia seinäkoristeita yhteistyössä eri puolilla maailmaa toimivien lahjakkaiden valokuvaajien, kuvittajien ja suunnittelijoiden kanssa. Meillä on suuri valikoima räätälöityjä tapetteja ja canvas-tauluja, ja tarjoamme asiakkaillemme mahdollisuuden yksilöllisen ympäristön luomiseen.

Photowall työskentelee lisensoitujen tavaramerkkien parissa ja toimii muun muassa Star Warsin, Disney ja Modesty Blaisen virallisena kumppanina.

Käytämme uusinta digipainotekniikkaa ja takaamme huolellisten rutiiniemme avulla kaikkien tuotteiden laadun ja tarkkuuden.