Tiedote -

KUVITETUT TAPETIT – Photowall esittelee ensimmäisen NU Agencyn kanssa toteutetun tapettimallistonsa.

Photowall on yhdessä kuvitusagentuuri NU Agency kanssa luonut ainutlaatuisen tapettimalliston, joka koostuu 12 erilaisesta tapetista. Ruotsalainen NU Agency esittelee joukon ruotsalaisia ja ulkomaisia kuvittajia, jotka saivat vapaat kädet luoda omaa muotokieltään edustavan tapetin.

Tuloksena on erilaisista aiheista koostuva mallisto. Muun muassa riehakas sirkus ja unenomainen metsä, joka kehottaa katsojan astumaan toiseen maailmaan, abstrakti ja uudenlainen tulkinta klassisesta tapettikuviosta, antiikkiset kaakelit ja kollaasi, joka esittää linnunviserrystä kuvaavia ääniaaltoja.

Unet, matkat ja muistot inspiroivat monia kuvittajista. Molly Bartling visualisoi mantelipuiden ja palmunlehtien avulla tärkeän matkan tunnelmia, Hennie Haworthin ruusut ja medaljongit tulkitsevat uudella tavalla tunnettua englantilaista tapettiperinnettä ja Beata Bouchtia inspiroi muisto lapsuuden varhaisista sunnuntaiaamuista, jolloin aurinko paistoi äidin haalistuneiden Josef Frank -verhojen läpi luoden suuria varjohahmoja huoneeseen.

”Kuvittajat työskentelevät usein kaksiulotteisesti. Tapettimallistossa he saivat mahdollisuuden tehdä kuvasta tilaa koskevan ja suurikokoisen. Kun fyysinen huone oli työn edellytyksenä, kuvittamisesta tuli sekä haastavaa että jännittävää”, kertoo NU Agencyn omistaja Josefine Engström.

Mallistossa on niin kuviotapetteja, viestittäviä tapetteja kuin kokonaisia takaseiniäkin. Lisäksi yksi tapeteista on suunnattu lapsille, mutta monet aiheista sopivat yhtä hyvin niin lapsille kuin aikuisille. Mallisto on koristeellinen ja siinä on selkeä persoonallinen leima, joka tekee siitä suureellisen taidekokoelman kodin kaunistamiseksi.

Näet koko malliston täältä

• Design

• nu agency
  • valokuvatapetti
  • tapetti
  • tapetointi
  • seinäkoriste
  • designtapetti
  • design
  • sisustaminen

Photowall valmistaa asiakkailleen yksilöllisiä valokuvatapetteja, tapetit ja canvas-tauluja.

Valmistamme inspiroivia ja ainutlaatuisia seinäkoristeita yhteistyössä eri puolilla maailmaa toimivien lahjakkaiden valokuvaajien, kuvittajien ja suunnittelijoiden kanssa. Meillä on suuri valikoima räätälöityjä tapetteja ja canvas-tauluja, ja tarjoamme asiakkaillemme mahdollisuuden yksilöllisen ympäristön luomiseen.

Photowall työskentelee lisensoitujen tavaramerkkien parissa ja toimii muun muassa Star Warsin, Hämähäkkimiehen, Hello Kittyn ja Modesty Blaisen virallisena kumppanina.

Käytämme uusinta digipainotekniikkaa ja takaamme huolellisten rutiiniemme avulla kaikkien tuotteiden laadun ja tarkkuuden.

Maria Gromova

Lehdistön yhteyshenkilö PR & Social Media Manager +46702720302