Photowall kehittää yhteistyötään Team Hawaiin kanssa

Photowall aloitti vuonna 2010 yhteistyön Nu Agencyn kanssa, joka on yksi Tukholman suurimmista nykykuvittajien agentuureista. Photowall kehittää nyt yhteistyötään agentuurin designryhmän Team Hawaiin kanssa, joka viettää tänä vuonna 10-vuotisjuhliaan.

Team Hawaiin humoristisen duon takana ovat Malin Grundström ja Anne Gustavsson, jotka tapasivat Beckmanin mainoskoulutuksessa ja ovat tehneet yhteistyötä siitä lähtien.

He ovat yhteistyössään Photowallin kanssa luoneet tähän mennessä kaksi tapettia, Circus Side Shown ja Monsieur Ballonin. Circus Side Show on tehty kollaasitekniikalla, ja sitä on saatavana kolmen värisenä: beigenä, ruskeana ja roosana. Kuva-aihe on saanut inspiraatiota 1800-luvun sirkuskoulusta, jossa parrakas nainen oli yleinen. Monsieur Ballon on alun perin kirjailtu noin 15 000 mustalla tikillä. Team Hawaii on maalannut kuva-aiheen öljyväreillä hatuksi, viiksiksi ja silmiksi. Koska kuva on tehty alun perin kankaalle ja he halusivat säilyttää kotitekoisen tunnelman, he jättivät kankaan pintakuvion taustalle.

Team Hawaii on aiemmin tehnyt yhteistyötä tunnettujen tuotemerkkien kuten, Arlan, Bonnierin, Dagens Nyheterin, ELLE Interiörin, Family Livingin, H&M:n, Residencen, RFSU:n ja Vin & Sprithistoriska Museetin kanssa.

• canvas
  • canvas-taulut
  • nu agency
  • team hawaii

Photowall valmistaa asiakkailleen yksilöllisiä valokuvatapetteja, tapetit ja canvas-tauluja.

Valmistamme inspiroivia ja ainutlaatuisia seinäkoristeita yhteistyössä eri puolilla maailmaa toimivien lahjakkaiden valokuvaajien, kuvittajien ja suunnittelijoiden kanssa. Meillä on suuri valikoima räätälöityjä tapetteja ja canvas-tauluja, ja tarjoamme asiakkaillemme mahdollisuuden yksilöllisen ympäristön luomiseen.

Photowall työskentelee lisensoitujen tavaramerkkien parissa ja toimii muun muassa Star Warsin, Disney ja Modesty Blaisen virallisena kumppanina.

Käytämme uusinta digipainotekniikkaa ja takaamme huolellisten rutiiniemme avulla kaikkien tuotteiden laadun ja tarkkuuden.