UUSIA värejä räiskyviä tapetteja NU Agencyltä

Tapettivalmistaja Photowallin läheinen yhteistyö aina yhtä suositun kuvittaja-agentuurin NU Agencyn kanssa jatkuu Karin Rönmarkin ja Rina Donnesmarckin luomilla kevätuutuuksilla.

Rönmark on luonut klassisen maailmankartan pohjalta mielikuvituksellisen värikavalkadin, jossa hän on kuvannut maanosia ja maita leikkimielisesti. Siperia, joka on täynnä kuusimetsää ja susia, Afrikka savannin elefantteineen ja kirahveineen ja pohjoisnavan jääkarhut ja merileijonat tuovat iloa kaikkiin koteihin. A Wonderful World valokuvatapettia on vaikea kuvailla sanoin. Tapetti on yksinkertaisesti nähtävä seinällä, jossa tapetin upeaa muotokieltä voi ihastella pitkään. Karin Rönmark on aiemmin palkittu kullalla Ruotsissa vuosittain järjestetyssä Kolla!-nimisessä design- ja kuvituskilpailussa.

Rina Donnersmarck on Jungle-valokuvatapetissaan jättänyt rauhallisen lehtimetsän, johon hänen edellinen Bird Forest tapettinsa perustui, ja lähtenyt tutkimusmatkalle viidakkoon. Jungle on pelkistetty, viidakon inspiroima kuvio, jossa on kauniin sinisiä ja vihreitä sävyjä. Donnersmarckin kekseliäisyys on ainutlaatuista, kun puhutaan väreistä ja muodoista, ja on aina yhtä yllättävää, miten hän onnistuu luomaan tapetteja, jotka ovat samanaikaisesti sekä yksinkertaisia että yksityiskohtaisia. Rina Donnersmarck on syntynyt Saksassa, mutta hän asuu ja työskentelee Lontoossa.

Valokuvatapetit A Wonderful World ja Jungle ovat nyt myynnissä osoitteessa Photowall.fi tai Photowall-jälleenmyyjillä.

• taulut
  • tapetointi
  • seinäkoriste
  • canvas-taulut
  • canvas

Photowall valmistaa asiakkailleen yksilöllisiä valokuvatapetteja ja canvas-tauluja.

Valmistamme inspiroivia ja ainutlaatuisia seinäkoristeita yhteistyössä eri puolilla maailmaa toimivien lahjakkaiden valokuvaajien, kuvittajien ja suunnittelijoiden kanssa. Meillä on suuri valikoima räätälöityjä tapetteja ja canvas-tauluja, ja tarjoamme asiakkaillemme mahdollisuuden yksilöllisen ympäristön luomiseen.

Photowall työskentelee lisensoitujen tavaramerkkien parissa ja toimii muun muassa Star Warsin, Disney ja Modesty Blaisen virallisena kumppanina.

Käytämme uusinta digipainotekniikkaa ja takaamme huolellisten rutiiniemme avulla kaikkien tuotteiden laadun ja tarkkuuden.