Tiedote -

PING Helsingin kansainväliseksi kumppaniksi hollantilainen Influencer’s Marketing Agency

Vaikuttajamarkkinointi on kasvanut viime vuosina merkittävästi eikä trendille näy muutosta. Human to Human -markkinoinnin asiantuntijayritys PING Helsinki aloittaa yhteistyön hollantilaisen Influencer’s Marketing Agencyn kanssa. Yhteistyö julkistettiin eilen järjestetyssä vaikuttajamarkkinoinnin ammattitapahtumassa PING Festivalissa.

Hollantilainen Influencer’s Marketing Agency on alan pioneereja ja sen perustaja Emilie Tabor oli yksi PING Festivalin keynote-puhujista. Nyt käynnistyvän yhteistyön tavoitteena on molemminpuolinen osaamisen lisääminen sekä PING Helsingin kansainvälinen kehittäminen.

- PING Helsingillä ja IMA:lla on todella paljon potentiaalia hienoon tulevaisuuden yhteistyöhön. Voimme tarjota yhdessä asiakkaillemme enemmän ja laajempaa osaamista, Emilie Tabor sanoo.

- Yhteistyö mahdollistaa PING Helsingin asiakkaille laajan ja laadukkaan kansainvälisen vaikuttajaverkoston käyttämisen joustavasti. Yhteistyö käynnistyy PING Ethics -koodiston hyödyntämisellä myös kansainvälisten vaikuttajien ja yritysten keskuudessa, kertoo PING Helsingin perustaja Inna-Pirjetta Lahti.

PING Festival on lunastanut paikkansa markkinointialan edelläkävijätapahtumana

PING Helsingin järjestämä PING Festival on kasvanut samaa vauhtia kuin Human to Human -markkinoinnin merkitys. Nyt neljännen kerran järjestetyssä tapahtumassa käytiin yli 500 ennakkoon sovittua neuvottelua ja sen tavoittavuus sosiaalisessa mediassa ylsi jo päivän aikana yli miljoonaan käyttäjään. Osallistujia loppuunmyydyssä tapahtumassa oli kaikkiaan yli 700 ja festivaali keräsi jälleen runsaasti ylistäviä kommentteja ja erinomaista palautetta luovasta ja viimeistellystä toteutuksesta.

PING Festival: Vuoden Valinnat 2018

PING Festivalissa palkittiin vuoden kiinnostavimmat vaikuttajamarkkinoinnin teot ja ilmiöt. Transformation-kategorian voitti A-lehdet Suomen ensimmäisellä WhatsApp -draamalla Pientä säätöä, Content-kategorian Museokortti & Wibettäjä, Vilppu Haverinen, Museotour -video, Quality-kategorian Nesteen Kinkkutemppu, Emotions-kategorian Suomen World Visionin Pelasta pimppi - seis silpomiselle ja Trust-kategorian Äidin puheenvuoro, Inari Fernández, Tubeäiti -sarja.

Lisätiedot: PING Helsinki, Inna-Pirjetta Lahti, puh. 050 376 0824

• Tapahtumat

PING Helsinki on Human to Human -markkinoinnin asiantuntijayritys, joka
mahdollistaa kohtaamisia ja on mukana luomassa ilmiöitä muuttuvassa
mediakentässä. Kehittämällä vaikuttajamarkkinoinnin eettistä koodistoa PING
Ethicsiä sekä vaikuttajamarkkinoinnin mitattavuutta ja tutkimusta PING Helsinki vie eteenpäin koko mediatoimialaa.

Pohjois-Euroopan suurin vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntijatapahtuma PING Festival järjestettiin Helsingissä 8.5.2018. Tapahtuma kokosi Helsinkiin yli 700 vaikuttaja- ja sisältömarkkinoinnin ammattilaista ja markkinointipäättäjää maailmalta ja Suomesta. Tapahtuman yhteydessä järjestettiin ensimmäistä kertaa myös kansainvälisille vaikuttajille suunnattu Influencer’s Bonfire yhteistyössä Business Finlandin kanssa.

Inna-Pirjetta Lahti

Lehdistön yhteyshenkilö Head of Inspiration 0503760824