Eristetty MDF-moduuli siistiin ja nopeaan asennukseen huoneistoissa

Pipe-Modulin uusi eristetty MDF-moduuli nopeuttaa ja helpottaa asennuksia huoneistoissa. Se koostuu metallisesta pohjaosasta ja avattavasta kannesta, joka on valmistettu MDF-levystä. Eristetty MDF-moduuli sisältää valmiiksi tarvittavat eristeet ja kannakkeet. Putkien ja johtojen kiinnittäminen käy helposti, siisti kansi sulautuu huomaamattomasti huoneiston sisustukseen.

Eristetty MDF-moduuli sopii kaikkiin kohteisiin, erityisesti rivitaloihin, sekä kerrostalojen huoneistoihin. Sen voi tilata sekä vakiomittaisena että erikoismitoilla kohteen tarpeisiin räätälöitynä. Viimeistellyn moduulin pinta on tehtaalla valmiiksi maalattu ja sen voi tarvittaessa tapetoida tai maalata uudelleen. Vakiovärinä on maalarinvalkoinen, minkä lisäksi eristetyn MDF-moduulin voi tilata kaikissa RAL-värikartan väreissä.

Valmiiden eristeiden ja kannakkeiden ansiosta asennustyö sujuu siististi ja vaivattomasti, samalla syntyy kustannussäästöjä. Pipemodul-ratkaisulla kustannuksissa voidaan säästää jopa kolmannes muihin ratkaisuihin verrattuna. Avattavat kotelot takaavat helpon huollon, eikä rakenteita tarvitse rikkoa edes putkia vaihdettaessa.

Pipemodul®-koteloita on käytetty yli 20 vuoden aikana yli 4000 asunto-osakeyhtiön putkiremonteissa, menetelmä sopii myös uudisrakentamiseen.