Pipe-Modul on ajan tasalla!

Pipemodulin uudet nettisivut ovat nyt olleet jo tovin toiminnassa. Kerromme sivuillamme ratkaisustamme ja tuotteistamme. Eri asiakasryhmille löytyvät omat tulosivut, menemällä moduulit-sivuille pääset suoraan tutkimaan tuotevalikoimaamme. Tuotetiedot löytyvät helposti ja uudet tuotekohtaiset kuvat ilmestyvät sivuille pian.

Referenssisivuilla kerromme toteutuneista pipemodul-kohteista esittelemällä yksittäisiä kohteita, lisäksi koko laaja referenssilistamme on selattavissa sivuillamme. Pipemoduuleilla on toteutettu jo lähes 4000 saneerausta.

Yhteystiedot löytyvät sivuilta helposti, nettisivujen kautta lähetät myös nopeasti lisätietopyynnön. Kerromme myös yrityksestä, sen historiasta ja yhteiskuntavastuusta.

Kehitämme nettipalveluamme edelleen, jotta tieto ratkaisustamme ja tuotteestamme olisi mahdollisimman helposti saatavilla. Käy tutustumassa osoitteessa www.pipemodul.com ja lähetä reilusti palautetta uudistuksestamme.

Pipemodul-kotelojärjestelmä on todistettu ainoana Euroopassa EI30-paloturvalliseksi

Pipe-Modul Oy on saanut talotekniikkakoteloilleen ETA-hyväksynnän ensimmäisenä vastaavien tuotteiden valmistajana Euroopassa. VTT Expert Services on myöntänyt 16.2.2017 Pipe-Modul Oy:n moduuleille rakennusalalla käytettävien modulaaristen elementtien ETA (European Technical Assessment) hyväksynnän. ETA-arviointi on vapaaehtoinen, CE-merkintään johtava tekninen arviointi.

Palosuojatut pipemodul®-talotekniikkakotelot niihin kuuluvine lisäosineen täyttävät EI30-palosuojaluokituksen vaatimukset. Myös paloluokittelemattomien pipemodul®-koteloiden osalta on testattu, että ne pysyvät palotilanteessa kiinni rakenteessa 30 minuutin ajan ja näin ollen mahdollistavat, että rakennuksesta voi poistua turvallisesti.

ETA-hyväksyntä on osoitus johdonmukaisesta kehitystyöstä, jota Pipe-Modul Oy on tehnyt tuotteiden turvallisuuden varmistamiseksi. Hyväksyntään liittyen on määritelty myös muita ominaisuuksia, kuten etteivät kotelot sisällä vaarallisia aineita, sekä vuodonilmaisu-, rakenneturvallisuus, ääni- ja iskunkestävyysominaisuudet.

Lue lisää koteloille tehdyistä testeistä täältä: http://www.pipemodul.com/fi/ajankohtaista/testattua-laatua/

Tyylikäs ja turvallinen sähköjohtomoduuli lisää suosiotaan

Pipe-Modul Oy:n kätevä sähköjohtomoduuli sopii sähkövetojen asennukseen porraskäytävissä ja huoneistoissa. Kaksiosaiset avattavat kaapelikanavat helpottavat ja nopeuttavat pinta-asennusta. Pohjaosa asennetaan paikalleen, johdot vedetään moduuleihin ja peitetään kansiosalla.

Tehdasvalmis sähköjohtomoduuli sopii kaikkiin ammattilaistarpeisiin. Asentaminen onnistuu seinään, kattoon ja porraskäytävässä myös kaiteiden väliseen tilaan. Avattaviin koteloihin on helppo lisätä ja vaihtaa tekniikkaa. Moduulit saatavana EI30-palosuojattuina tai palosuojaamattomina, sekä MDF-pintaisina kaikissa RAL-värikartan väreissä. Tutustu sähköjohtomoduuleihimme uudistuneilla nettisivuilla ja ota yhteyttä suunnittelupalveluumme! Moduulit löydät osoitteesta: http://www.pipemodul.com/fi/moduulit/sahkojohtomoduulit/

Pipe-Modul uutiskirjeet tulevat jatkossa Mynewsdesk Uutishuoneen kautta

Olemme siirtyneet käyttämään Mynewsdesk Uutishuonetta uutiskirjeen lähetyksessä. Lähetämme uutiskirjeen noin neljä kertaa vuodessa. Saadaksesi lisää uutisia Pipe-Modulista, voit myös seurata Uutishuonettamme Mynewsdeskissä.

Mukavaa kevään jatkoa toivottaa,

Pipe-Modul Oy