Pipe-Modulin moduulit ovat ehdolla vuoden tuoteuutuudeksi Nordbygg 2018-messuilla!

Pipe-Modul Oy:n kehittämä talotekniikkamoduuli on ainoana suomalaisena tuotteena ehdolla vuoden tuoteuutuutena Tukholman Nordbygg-messuilla huhtikuussa!

Finalistit on valittu 70 huippulistalle päässeen tuotteen joukosta, nyt Byggindustrin-lehden lukijat pääsevät äänestämään tuotteiden välillä ja lopullisen valinnan tekee raati, jossa on edustajia Byggindustrin-lehdestä, Svensk Byggtjänst’istä ja Nordbygg-organisaatiosta. Kultamitalin saaja julkistetaan torstaina 12. huhtikuuta.

Suosikkiaan ehdokkaista voi käydä äänestämässä täällä, Pipe-Modulin "stambyte utan rivning" löytyy listalta kolmantena:http://byggindustrin.se/content/rosta-pa-din-favorit-till-guldmedaljen-2018

Pipe-Modul ja Verto yhdessä Nordbyggiin!

Pipe-Modul esittelee oivaltavia talotekniikan asennusmoduulejaan Nordbygg 2018 -messuilla yhdessä Verton kanssa! Putkien ja johtojen asentaminen moduuleihin tuo mukanaan lukemattomia etuja. Yksi tärkeimmistä eduista asukkaille, kiinteistönomistajille ja ympäristölle on, että huoneistokohtaiset vesimittarit voi asentaa niihin helposti. Vedenkulutuksen mittaaminen huoneistokohtaisesti helpottaa veden säästämistä ja vesimaksut voidaan kohdistaa kulutuksen mukaan.

Nordbygg 2018 messuilla 10-13.4.2018 Tukholmassa moduulivalmistaja Pipe-Modul ja vesimittarivalmistaja Verto esittäytyvät kansainväliselle messuyleisölle yhteisellä osastolla. Pipe-Modulin talotekniikkamoduulit asennetaan niiden oikeaan ympäristöön porraskäytävään, eteiseen ja kylpyhuoneeseen. Asennukseen liitetään Verto-vesimittarit.

Tervetuloa osastolle AG:17 pohjoismaiden suurimpaan rakennusalan tapahtumaan Nordbyggiin!

Ainoa turvallinen kotelojärjestelmä Euroopassa

Pipe-Modul on ainoa eurooppalainen turvalliseksi testattu järjestelmä paloluokitusta vaativissa koteloinneissa, jolle on tehty ETA (eurooppalainen tekninen arviointi) VTT Expert Services Oy:n kanssa. Arviointi johtaa tuotteiden CE-merkintään. Palokokeiden lisäksi on testattu useita muitakin tuoteominaisuuksia, joista muodostuu koteloinnin turvallisuus käyttökohteessa.

Olemme mukana Taloyhtiö 2018 -tapahtumassa 18.4.2018

Pipe-Modul on mukana Taloyhtiö 2018 -tapahtumassa Helsingin Messukeskuksen Kokoustamossa 18.4.2018 klo 9-16.30. Tervetuloa osastolle 43!