Tule Kiinteistömessujen osastolle 6f8!

Kiinteistö 2017- tapahtuma on pian täällä! Olemme mukana Helsingin Messukeskuksessa järjestettävässä Suomen suurimmassa kiinteistön ylläpidon ja korjausrakentamisen ammattitapahtumassa ensi viikolla 26.-27.9.

Osastollamme esittelemme moduulimallejamme paikalleen asennettuna omassa ympäristössään, sekä mallikappaleina. Saat tietoa moduulien asennuksista ja ominaisuuksista sekä viimeisimmistä tuoteuutuuksista. Tule keskustelemaan ja nappaa mukaasi tuotekansio! Saat päivitetyt tuotetietomme sekä muun muassa tuotteiden vakiomallien PDF- ja DWG-kuvat muistitikulla. Näet myös tänä syksynä lanseerattavan tuoteuutuutemme!

Osallistu samalla huikeaan kilpailuumme, jonka palkintona on upea Philips 4K Ultra HD LED-TV, 50" näytöllä ja Smart TV:n viihdetarjonnalla! Tule täyttämään kuponki osastollemme ja olet mukana arvonnassa! Tervetuloa osastollemme 6f8!

Valmiiksi eristetyt pipemodul®-moduulit säästävät aikaa ja kustannuksia

Pipemodul-kotelointimenetelmä tuo runsaasti etuja ja kustannussäästöjä. Tehtaalla viimeistellyissä, asennusvalmiissa pipemodul®-moduuleissa on valmiina tarvittavat eristeet ja kannakkeet. Kustannussäästöjä syntyy pienemmästä työvoiman tarpeesta, remontin nopeammasta läpimenoajasta sekä rakenteiden purkamisesta syntyvien kustannusten jäämisestä pois. Pipe-Modulin valmiiksi eristettyjen, kannakoitujen ja maalattujen moduulien käyttö voi tulla jopa kolmanneksen halvemmaksi kuin paikan päällä tehtävät koteloinnit. Pipemodul®-kotelot sopivat kaikelle talotekniikalle ja ne ovat tutkitusti turvallisia. EI30 palosuojatuille pipemodul®-koteloille on ainoana Euroopassa myönnetty CE-merkintään johtava Eurooppalainen Tekninen Arviointi (ETA).

Virittäydy messutunnelmaan katsomalla Pipe-Modulin uusi esittelyvideo!

Vaivaton putkiremontti -video esittelee pipemodul-putkiremontin toteutuksen tehtaalta kohteeseen. Videolla kuullaan kommentteja asukkaan sekä ammattilaisen näkökulmasta. Videoon löytyvät myös suomen- ja ruotsinkieliset tekstitykset.

Katso video Youtubessa: https://www.youtube.com/watch?v=qpPKkEHdCvI&t=8s

tai Pipe-Modulin nettisivuilla: http://www.pipemodul.com/fi/pipemodul-ratkaisu/