Suomalaista sairaalateknologiaa esillä Healthcare Estates -konferenssissa

PPO-Elektroniikka osallistuu Manchesterissa 8. – 9. lokakuuta 2019 järjestettävään Healthcare Estates -konferenssiin ja -näyttelyyn. Toimitusjohtajamme Timo Ohtonen on kutsuttu puhumaan leikkaussalien sähköturvallisuudesta sairaalatekniikkaa käsittelevään sessioon. Olemme myös mukana konferenssin näyttelyssä ständillä B67.

Healthcare Estates -konferenssi on suurin Englannissa järjestettävä terveydenhuollon ja sairaalatekniikan tapahtuma. Vuosittaisen verkostoitumistapahtuman järjestää Institute of Healthcare Engineering and Estate Management (IHEEM).

Tänä vuonna tapahtuma on kansainvälinen; toisena järjestäjänä on kansainvälinen sairaalatekniikan yhdistys IFHE (International Federation of Hospital Engineering), jolla on jäseniä yli 30 maassa. Suomen sairaalatekniikan yhdistys on IFHE:n aktiivinen jäsen.

Vuoden 2019 teemana on "Where Innovation, Technology and Leadership Meet”.

Kansainvälinen sairaalarakentamisen ja -tekniikan verkostopahtuma

Healthcare Estates -tapahtuma kokoaa yhteen yli 4 000 ammattilaista ympäri maailmaa keskustelemaan vaihtamaan ideoita ja parhaita käytäntöjä, verkostoitumaan ja etsimään sopivia ratkaisuja. Yli 200 yritystä osallistuu näyttelyyn, jossa esillä uusinta teknologiaa ja innovatiivisia ratkaisuja.

Odotamme innolla tiedonvaihtoa ja keskusteluja terveydenhuollon ja sairaalatekniikan ammattilaisten kanssa. Etsimme parhaillaan osaavia kumppaneita käynnistyneeseen MEV-vientiimme ja siksi tämä kansainvälinen tapahtuma on meille hyvä tilaisuus verkostoitumiseen ja uusien kumppanien löytymiseen.

---

PPO-Elektroniikka Oy on rakentanut turvaa tuovia teknologiaratkaisuja vuodesta 1981. Olemme edelläkävijä leikkaussalien sähköturvallisuudessa. MEV-eristysseurantajärjestelmämme on huolehtinut suomalaisten leikkaussalien sähköturvallisuudesta jo 38 vuotta, viidennen sukupolven laitteisto valmistui 2019 alussa.

• Terveyden-, sairaanhoito