PPO-Elektroniikka mukana Taloyhtiö 2015 -tapahtumassa 15.4.2015

PPO-Elektroniikan infopisteessä pureudutaan taloyhtiöiden turvallisuuteen. Tule kuulemaan ja keskustelemaan asiantuntijoidemme kanssa, miten vesivahinkoja, ilkivaltaa ja varkauksia voidaan parhaiten ehkäistä ja mitä kannattaa ottaa huomioon taloyhtiön turvallisuutta suunnitellessa. Taloyhtiö 2015 -tapahtuma järjestetään 15.4.2015 klo 9-16 Helsingin Messukeskuksessa.

Tervetuloa tutustumaan ja keskustelemaan infopisteeseemme i17. Toimitusjohtaja Timo Ohtonen kertoo klo 13.30 alkavassa seminaaripuheenvuorossa (Sali 206), miten estää taloyhtiön vesivahingot, ilkivalta ja varkaudet. Hän on tavattavissa myös seminaaripuheenvuoron jälkeen infopisteessä.

Päivän tarkoitus on antaa ajankohtaista tietoa taloyhtiöiden toiminnasta vastaaville kuten puheenjohtajille, hallituksille, ja isännöitsijöille. Maksuttomaan tilaisuuteen ovat tervetulleita kaikki muutkin taloyhtiöiden asioista kiinnostuneet.

Taloyhtiöiden turvallisuuteen kannattaa panostaa

Turvajärjestelmien toimivuuden lisäksi on hyvä tarkastaa, miten taloyhtiön piha ja porraskäytävät ovat valaistu, onko pelastussuunnitelma päivitetty ja missä kunnossa on hallituksen ja asukkaiden väliset viestintäkäytännöt. Turvallisuuden hyvä taso vaikuttaa taloyhtiön asumismukavuuteen ja viihtyisyyteen. Taloyhtiöissä painitaan jatkuvasti ilkivallan ja varkauksien kanssa ja siksi kannattaa miettiä kameravalvontaa sekä hyvää valaistusta yleisiin ja ulkotiloihin.

PPO-Elektroniikan johtoajatuksena on asiakkaan kokonaisvaltainen palvelu, luotettavuus ja vastuullisuus. Rakennamme taloyhtiösi turvallisuuden askel askeleelta. Liikkeelle kannattaa lähteä turvakartoituksesta. Voimme tarjota vesivuotohälytysjärjestelmän ja kameravalvonnan kokonaispalveluna, samalla voimme päivittää vanhat huonosti valaisevat lamput uusiin. Myös palovaroittimet voidaan liittää järjestelmäämme. Olemme kehittäneet taloyhtiöiden turvallisuutta johtavien isännöinti- ja huoltoyhtiöiden kanssa yhteistyössä jo useiden vuosien ajan.

Tapahtumatietoa ja ilmoittautumiset Taloyhtiötapahtuma.net -Internet -sivuilla.

Tutustu PPO-Elektroniikan toimintaan: www.ppo-elektroniikka.fi

Toimitusjohtaja Timo Ohtonen, 0400 420 393, timo.ohtonen@ppo-elektroniikka.fi