Jokerit harjoittelee Technogymin huippulaitteilla

Jokereiden kuntosali Hartwall Arenalla sai täysin uuden ilmeen kesän aikana. Technogymin laadukkaat kuntosalilaitteet ja -välineet nostavat harjoittelun uudelle tasolle.

Viime kauden jälkeen Jokereiden valmennusjohto ja fysiikkavalmentajat halusivat kehittää jäänulkopuolista harjoittelua. Technogymin laitteiden Suomen-maahantuoja Qicraft oli helsinkiläisseuralle täydellinen kumppani ja kesän aikana Hartwall Arenan kuntosali laitettiin täysin uusiksi. Pelaajilla on nyt huippuluokan laitteet treenaamiseen ja kuntoutukseen.

-Jääkiekossa menestymisen taustalla olosuhteilla on erittäin iso merkitys. Huippuolosuhteet takaavat sen, että niin yksilö kuin joukkue voivat päästä huipulle, sanoo Jokereiden päävalmentaja Jukka Jalonen.

Joukkueen fysiikkavalmentaja Hero Mali korostaa, että Technogymin laitteet mahdollistavat nimenomaan jääkiekkoilijalle lajinomaisen harjoittelun myös kaukalon ulkopuolella. Esimerkiksi Skillmill-laitteella pystyy kehittämään niin suoraa kuin kaarreluistelua. Samaan aikaan pelaaja saa näyttötaulun kautta palautetta tehoista ja nopeudesta.

-Kaikki laitteet ja välineet ovat viimeisen päälle. Pyörissä on hyvä tuntuma ja tasainen vastus, nostopaikat ovat laadukkaita ja kumitettu lattia mahdollistaa hyppyharjoitusten tekemisen salilla, jonka yleisilme on muuttunut todella ammattimaiseksi, Mali kehuu.

Oheiselta videolta kuulet päävalmentaja Jukka Jalosen kertomana, mikä merkitys olosuhteilla on joukkueen ja yksilön kehittymisessä. Videolta näet myös, millaisen ilmeen Jokereiden uusittu sali on saanut.

• kuntosali
  • 2017
  • hartwalla arena
  • treenaus
  • kuntosaliharjoittelu
  • khl

Qicraft on Technogymin yksinoikeutettu maahantuoja sekä johtava kuntolaitteiden sekä ainutlaatuisten palvelukeskeisten ratkaisujen toimittaja Pohjoismaissa sekä Virossa. Yrityksen tavoitteena on auttaa asiakkaitaan investoimaan kannattavaan liiketoimintaan ja tuottaa parhaat ja toimivat palvelut terveyden, kuntoutuksen ja hyvinvoinnin parissa.

Qicraft tarjoaa ratkaisuja laajasti eri segmenteille: liikuntakeskukset ja kuntosalit, kuntoutus, yritysliikunta, hotellit, kylpylät, urheiluseurat ja urheilutalot sekä kotikuntoilu.