SKILLBIKE – ensimmäinen sisäpyörä, jossa on aito maantiepyörän tuntu

Technogymin SKILLBIKE on ammattiurheilijoiden kanssa kehitetty täysin uudenlainen sisäpyörä. SKILLBIKE mahdollistaa sekä ammattiurheilijoille, triathlonisteille että harrastajille aidon ulkopyöräilyn tuntuman haasteineen sisätiloissa.

Ei kompromisseja, nyt voit pyöräillä vuoden ympäri!

SKILLBIKE on suunniteltu kestävyysurheilijoille, jotka ovat vaativia harjoittelun ja laitteiden suhteen. SKILLBIKE on ensimmäinen sisäpyörä, jossa on oikeat vaihteet. REAL GEAR SHIFT -vaihteet mahdollistavat sinulle pyöräilijänä pysyvän optimaalisen poljinnopeuden ja voiman riippumatta maaston muutoksesta. Sillä välin kun SKILLBIKE simuloi maastoa, näytössä näkyy valittu vaihde reaaliajassa. MULTIDRIVE TECHNOLOGY -teknologian ja REAL GEAR SHIFT -vaihteiden avulla voit vaihtaa helposti teho-ohjatuista osuuksista simuloituihin maastoihin. Voit simuloida edellisiä kierroksia STRAVA:sta ja liittää 3D-kokemuksia ZWIFTin kautta. SKILLBIKE voi myös synkronoida kaikki harjoitustietosi GARMINin kanssa.

Ulkona pyöräiltäessä on sekä painolla että pyörityksellä on oma roolinsa. Ainutlaatuinen ROAD EFFECT SYSTEM -järjestelmä mahdollistaa SKILLBIKEn jäljitellä maantiepyöräilyä näiden ja muiden parametrien perusteella antaen sinulle todella henkilökohtaisen ja todentuntuisen kokemuksen.

7-tuumainen integroitu näyttö antaa kaikki tiedot, joita tarvitset pyöräilyn seurantaan. PEDAL PRINTING -teknologian ansiosta SKILLBIKE antaa jatkuvan palautteen pyöräilijän liikeradasta ja symmetriasta tehokkuuden parantamiseksi. Jokainen polkaisu analysoidaan ja siitä saadaan palaute, myös molempien jalkojen yhtäaikaisesta tehokkuudesta ja toimivuudesta keskenään.

SKILLBIKE tarjoaa myös laajan valikoiman harjoitusohjelmia ja pyöräilyreittejä. Voit tehdä myös yksinkertaisia testejä tietääksesi FTP-kynnyksen ja maksimisykkeen, jotta voit seurata harjoitteluasi ja kehitystä.

SKILLBIKE CLASS -tunnit haastavat kilpailuun muiden pyöräilijöiden kanssa, ikään kuin oikeassa pyöräilykilpailussa. SKILLBIKE antaa tunnille automaattisen vastuksen ja kaltevuusprofiiliin perustuen painoosi, jonka valmentaja on luonut ennen tuntia. Ohjaajat ja valmentajat voivat luoda omia tunteja tai tarjota "RACE" ja "PERFORMANCE" -tunteja, jolloin he voivat luoda tunnit etukäteen ja antaa ainutlaatuisen harjoituskokemuksen osallistujille.

• Terveys, sairaanhoito, lääketiede

• liikunta
  • ryhmäliikunta
  • cycling
  • spinning
  • sisäpyöräily
  • pyöräily

Qicraft Finland Oy toimittaa hyvinvointia ja terveyden ylläpitämistä edistäviä tuotteita ja kokonaisratkaisuja kuntokeskuksille, terveydenhuollon ja virkistystoiminnan sektorille, julkiselle sektorille, yritysliikuntaan ja kuluttajille. Olemme kuntosalialan johtavan tuotemerkin, Technogymin, maahantuoja Suomessa. Pääkonttorimme sijaitsee Vantaan Aviapoliksessa. Tarjoamme ainoana ammattimaisen kuntoilu- ja kuntoutusalan laitetoimittajana Suomessa ISO 9001 laatusertifioidun huolto- ja ylläpitopalvelun. Sertifikaatin piiriin kuuluvat kuntosalilaitteiden asennus, korjaushuolto- ja ylläpitohuoltopalvelut.