Tapani Ruokanen saa oman radio-ohjelman

Politiikan ja talouden yksityinen puheradio Radio Rapu aloittaa keskiviikkona kello 15 Isäntänä Tapani Ruokanen -nimisen viikoittaisen ohjelman.

Entinen Suomen Kuvalehden päätoimittaja Ruokanen keskustelee lähetyksissä eri politiikan, talouden ja yhteiskunnan vaikuttajien kanssa. Tapani Ruokanen on ehdolla eduskuntaan Kokoomuksen riveissä.

Ohjelman on tuottanut Radio Rapu. Se kuuluu myös Radio Dein taajuudella kaikkialla Suomessa esityspäivinä kello 16:00.

Ohjelmien ovat kuunneltavissa milloin tahansa radiorapu.comissa sekä myös Soundcloud-pilvipalvelun kautta.

• Media, viestintä

• tapani ruokanen
  • kokoomus
  • radio rapu
  • radio dei
  • puheradio
  • ilman verovaroja

Radio Rapu
Radio Rapu on Suomen ensimmäinen ja ainoa yksityinen puheradio. Kanavan sisältö on toimitettua puhetta politiikasta ja taloudesta vuorokauden ympäri, viikon jokaisena päivänä. Kanavaa voi kuunnella internetissä osoitteessa www.radiorapu.com sekä pääkaupunkiseudulla FM taajuudella 89,7 MHz 28. helmikuuta asti, jonka jälkeen uusi taajuus on 92,2 MHz. Kuuluvuusalueella asuu noin 1,5 miljoonaa henkilöä. Radion ohjelmatuotannosta vastaa Radioyhtiö Rapu Oy, jonka omistavat media-alalla toimivat yksityishenkilöt.