Kauppakeskus Redi valmistui aikataulussa

Vuonna 2011 alkoi SRV:llä Helsingin Kalasatamassa kauppakeskus Redin rakentaminen. Nyt vuosia ja monta muuttujaa myöhemmin kauppakeskus on vihdoin valmis ja avattu yleisölle, hienosti aikataulussa.

Ramirent oli mukana projektissa alusta alkaen työmaan vieressä sijaitsevalla vuokrauspisteellään.

Koko projekti onnistui todella hienosti SRV:n ammattilaisten kanssa toimiessa. "Yhteistyön tekijän ja palveluntoimittajan kanssa on toimittava tällaisessa isossa projektissa saumattomasti", kertoo Ramirentin asiakkuuspäällikkö Mika Ollila, joka oli Redin rakentamisessa mukana alusta asti.

Työt jatkuvat projektipisteellä edelleenkin, sillä SRV:llä on rakenteilla kauppakeskuksen kupeeseen kaksi tornitaloa, Majakka ja Loisto. Majakka on jo harjakorkeudessa ja olemme toimittaneet kohteeseen mm. erittäin haastavan väliaikaisen lämmityksen ja pölynhallintakalustoa.

Myös infra ja asuntorakentaminen on vilkasta kauppakeskuksen ympäristössä. Muun muassa Hartela, Jatke Uusimaa, VRP Group, Skanska, Westpro, YIT rakennus, Fira, Kreate ja Terrawise ovat tekemässä uutta kaupunkia ja Ramirent tuottaa heille palvelujaan Kalasatamassa. Alueen rakentaminen jatkuu vuoteen 2023 asti, joten vielä on työmaata jäljellä!

• kalasatama
  • redi