Kesätapahtumien vaativa palapeli

Erityisesti kesällä Suomessa järjestetään lukematon määrä erilaisia musiikkifestareita, kaupunkijuhlia, urheilutapahtumia ja niin edelleen. Onnistuakseen tapahtuma vaatii monen kuukauden huolellista etukäteissuunnittelua ja koordinointia sekä kasapäin silkkaa manuaalista työtä. Tämä kaikki on Ramirentillä hyvin tiedossa ja hanskassa, toimitammehan kalustoa ja palveluja satoihin tapahtumiin Suomessa joka vuosi.

Tapahtumien eli eventien korkealaatuiseen tuotevalikoimaan kuuluu Ramirentillä esimerkiksi erilaisia siirrettäviä tiloja työmaakopeista luksustason tiloihin keittiöineen ja suihkuineen, valaistusratkaisuja, sähkökalustoa, telineitä esimerkiksi sisäänkäyntiporteille, pyörätuolikorokkeita, erilaisia aitoja sekä kaikenlaisia isoja ja pieniä koneita sekä nostimia tapahtuman rakentamista varten. Koska tällaista kalustoa tarvitaan tapahtumissa vain parin päivän ajan, se on ilman muuta järkevää vuokrata.

Kaluston lisäksi Ramirentillä on tarjota hallinta- ja logistiikkaosaamista sekä asennuspalvelua. Nykypäivänä erityisen tärkeät turvallisuusnäkökohdat – vieraiden, esiintyjien sekä henkilökunnan – huomioimme luonnollisesti niiden vaatimalla tavalla. Huolehdimme oikeat varusteet oikeaan paikkaan juuri ajallaan, jolloin järjestäjillä on yksi suuri huoli vähemmän. Kun Ramirent varmistaa tapahtuman sujuvuuden, myös osallistujat voivat heittäytyä vain nauttimaan olostaan. Eventeistä vastaavan projektipäällikkömme Hanna Launosen puhelin pirisee kesäaikaan tauotta, ja itse hän ehtiikin lomailla vasta kuumimman tapahtumasesongin jälkeen. Eventien palapelinrakennus alkaa kuitenkin jo ennen joulua, jolloin ruvetaan suunnittelemaan kalustoa, yhteistyökumppaneita ym. kesän suurimpiin tapahtumiin. Luovuus ja ongelmanratkaisukyky ovat totisesti kovaa valuuttaa, kun viikossa on monta eri tapahtumaa, joskus useampi jopa samana päivänä, ja viime hetken muutoksia on tiedossa aina. Onneksi kokemus ja hyvä etukäteissuunnittelu auttavat tässäkin asiassa ja tapahtumat saadaan hoidettua kunnialla.

Kesän suurimmista tapahtumista, joissa Ramirent on ollut mukana, saadaan aikaan jo näin valtava lista:

-Hevoset Kaivarissa
-Rock The Beach
-Rockfest
-Provinssi
-Finntriathlon (Vierumäki, Joroinen, Tahko, Vanaja)
-RMJ
-WKND Festival
-Flow Festival
-Summer Up
-Himos Juhannus
-Iskelmä Himos
-Tammerkosken sillalla
-Vanajafest
-Suomipop Festivaalit
-Tammerfest
-Jurassicrock
-Robbie Williams, Tampere
-We love the 90’s
-Lappeefest
-Go 90’s (Imatra, Joensuu, Turku, Tampere)
-Korian Pioneerifestivaalit
-Tikkurila Festivaalit
-Työväen musiikkitapahtuma
-Qstock

Lue lisää tapahtumien järjestämisestä tuoteluettelostamme.

Lisätietoja tapahtumiin liittyen:

Asiakaspalvelu 0800 171 414 tai projektipäällikkö Hanna Launonen, puh. 040 662 3465, hanna.launonen@ramirent.fi

• festarit
  • event