Lahdessa liitelee Ramirentin oma mäkikotka

Ramirentin työntekijöistä löytyy jos jonkin alan osaajia myös työelämän haasteiden ulkopuolella. Viron Ramirentillä myynnissä työskentelevä Kaarel Nurmsalu on yksi näistä huikeista esimerkeistä urheilun saralla.

Kaarel aloitti urheilu-uransa maastohiihtäjänä, josta siirtyi vuonna 2011–2012 yhdistetyn kautta mäkihyppyyn. Hänen valmentajanaan toimi Petter Kukkonen. Nuorten MM-kisoissa vuonna 2011 Kaarel sijoittui pronssille sekä yhdistetyn sprintissä että normaalikilpailussa ja saavutti tuolloin pronssia myös mäkihypyn normaalimäestä. Mäkihypyn maailmancupissa hän sijoittui parhaimmillaan kuudenneksi vuonna 2014 Oslon Holmenkollenilla. Pääsponsorina Nurmsalulla oli Ramirent.

Kaarel lopetti mäkihypyn väliaikaisesti ja siirtyi Ramirentin leipiin myyjäksi, mutta nyt hän on tehnyt paluun myös mäkeen. Hänet nähdäänkin juuri alkaneissa Lahden MM-kisoissa. Pidemmän tähtäimen tavoitteena on – ei enempää eikä vähempää kuin – mitali Pyeongchangin olympialaisista 2018.

Ilman Ramirentiä Kaarel ei kuulemma voisi edes toimia mäkihyppääjänä. Hän on valtavan kiitollinen kaikesta tuesta, jota on nykyiseltä työnantajaltaan saanut. Kaarel haluaakin kiittää lämpimästi kaikkia Ramirentillä työskenteleviä, asiakkaita ja yhteistyökumppaneita. Lahdessa hänet saattaa hyvällä tuurilla bongata esimerkiksi Ramirekalta.

Koko Ramirentin väki toivottaa menestystä Kaarelille MM-kisoihin. Pidämme taatusti peukut pystyssä ”omalle pojalle”!

• lahti2017
  • kaarel nurmsalu