RamiPro-koulutukset

RamiPro-koulutukset tarjoavat kattavan valikoiman turvallisuuteen liittyviä kursseja ratkaisuksi jatkuvaan muutokseen ja vaatimusten kiristymiseen. Koulutukset on suunnattu kehittämään turvallisuutta tuottavuuden näkökulmasta. Jatkossa laajennamme koulutusten tuotevalikoimaa yhteistyössä yhden alan suurimman koulutustoimijan kanssa ja saamme näin vielä entistä laajemman ja kattavamman tarjonnan ympäri Suomea.

Koulutuksia on pidetty tähän mennessä hyvällä kiihtyvällä tahdilla, ja jatkossa tulemme lisäämään avoimien koulutusten määrää ympäri Suomea. Meillä on tällä hetkellä runsaasti koulutuksia per kuukausi avoimessa haussa ja samalla eri yrityksille toteutettuja räätälöityjä koulutuksia. Helsingin Suutarilassa saimme juuri käyttöön täysin uudistetut ja koulutuksiin erityisesti suunnitellut luokkatilat.

Esimerkkejä koulutuksista:

Perinteiset turvallisuuskorttikoulutukset (Työturvallisuuskortti, Tulityökortti, Tieturva- ja EA-kurssit)

Nostinkoulu

Trukkikoulutukset

Nostotyöskentely

SFS6002 Sähkötyöturvallisuus

Avoimet kurssit ja ilmoittautuminen sivulta: www.ramipro.fi

Kalenterikoulutuksiin mielellään kaikki yksittäiset ilmoittautumiset kurssin kapasiteetin mukaan. Isompiin ryhmätarpeisiin (esim. yli 10 henkeä), sovitaan erillinen koulutus Ramipro-tiimin kanssa.

Ota yhteyttä kaikkiin koulutuksiin liittyvissä asioissa: koulutus@ramirent.fi

Terveisin,

RamiPro-koulutustiimi