Ramirent ensimmäisten joukossa Pyhäjoen kasvavassa virrassa

Uutinen   •   Tammi 08, 2016 15:16 EET

Ramirentin Pohjois-Suomen vuokraamotoimintaan kuuluu uusia tuulia. Viime syksyn aikana on Pyhäjoelle kohonnut Ramirentin yksi uusimmista konevuokraamoista. Pyhäjoelta jo varhaisessa vaiheessa vuonna 2010 hankittu tontti on yhden hehtaarin kokoinen ja sijaitsee Parhalahden kylällä, Ouluntien ja Parhalahdentien kulmauksessa. Sijainti on erinomainen konevuokrauspalvelujen toteuttamiseen ydinvoimahankkeeseen sekä muihin paikallisiin vuokraustarpeisiin.

Vuokraamon toimisto- ja vuokraamorakennukset on toteutettu Ramirentin omilla tilaratkaisuilla. Ramirent tarjoaa Pyhäjoen tontilla varikko-, toimisto-, kokous- ja sosiaalitiloja myös yhteistyökumppaneidensa käyttöön. Tiloja voi vuokrata lyhyemmäksi ja pidemmäksi aikaa asiakkaiden omien tarpeiden mukaisesti. Alueelle sijaitsee konevuokraamon lisäksi myös 800 neliön suuruinen kevytrakenteisempi varasto- ja huoltohalli, joka valmistui käyttöön juuri ennen joulua.

Syksyn ja talven 2015 aikana on Ramirent verkostoitunut uudella toimipaikalla mm. järjestämällä asiakasvierailuja vuokraamolla sekä osallistumalla aktiivisesti paikallisiin tapahtumiin. Joulun aikaan Ramirent tarjosi vuokraamolla yhteistyökumppaneille jouluisen lounaan, jonka ohessa oli mahdollisuus tutustua uusiin tiloihin sekä Ramirentin tuotteisiin ja palveluihin.

Kommentit (0)