Ramirent mukaan tukemaan TPS Juniorijääkiekkoa

Ramirent Finland Oy sekä TPS Juniorijääkiekko ry ovat solmineet yhteistyösopimuksen, jonka myötä Ramirent tulee näkymään pääyhteistyökumppanina muun muassa TPS Juniorijääkiekon keväällä järjestämässä Ramirent Super Cupissa sekä kesän kiekkokouluissa. Ramirent Super Cup on D05-ikäluokalle järjestettävä kutsuturnaus, joka pelataan huhtikuun lopulla (27.-28.4.) Turun Impivaarassa. TPS:n perinteiset kiekkokoulut järjestetään jälleen kesäkuun kahdella ensimmäisellä viikolla.

Juniorijääkiekon toiminnanjohtaja Kalle Lahti on erittäin tyytyväinen nyt solmittuun sopimukseen.

– On todella hienoa, että saimme Ramirentin kokoisen suuren suomalaisen rakennuskonevuokraamon mukaan tukemaan juniorijääkiekkoa. Ramirent on kansainvälinen toimija ja se tunnetaan hyvästä maineestaan laajalti maailmalla. Myös TPS tunnetaan kasvattajatyöstään ympäri Eurooppaa sekä Pohjois-Amerikkaa ja meillä on tällä hetkellä organisaation sisällä hyvin voimakas tahtotila kehittää toimintaamme entistä laadukkaammaksi. Jotta meillä olisi tähän vaadittavia riittäviä resursseja käytössämme, tarvitsemme ehdottomasti mukaan uusia yrityskumppaneita. Ramirentin kanssa yhteinen sävel löytyi todella nopeasti ja siitä suuret kiitokset heille, kommentoi Kalle Lahti nyt alkavaa yhteistyötä.

Ramirent Finland Oy:n Länsi-Suomen aluepäällikkö Antti Lindvall, itsekin kiekkomiehiä, myötäilee Lahtea.

– Urheilun ja ennen kaikkea junioriurheilun tukeminen on erittäin tärkeää. Olemme Ramirentillä erittäin innoissamme mukana edistämässä nuorten liikkumista. Yhteistyö TPS Juniorijääkiekon kanssa oli siksikin luonnollinen valinta, että edustamamme arvot ovat hyvin samankaltaiset – Vastuullisuus, kunnioitus, avoimuus, positiivinen asenne, sekä turvallisuus ohjaavat myös meidänkin päivittäistä tekemistämme, Lindvall maalailee. – Toivomme solmimamme yhteistyösopimuksen rohkaisevan myös muita yrityksiä mukaan tukemaan nuorisomme hyvinvointia, hän lisää.

• sponsorointi
  • urheiluseura