Ramirent valittu tapahtumarakentajaksi Lahdessa 2017 järjestettäviin hiihtolajien MM-kilpailuihin

Vuoden 2017 MM-hiihdot ovat satavuotiaan Suomen suurimmat juhlat ja seitsemännet MM-kisat Lahdessa. Salpausselällä vietetään 12 juhlakisapäivää 60 eri kansallisuuden voimin, jännitetään 700 urheilusankarin puolesta ja nautitaan 21 eri kilpailusta.

Vuoden 2017 kisat ovat jo järjestyksessään 7:nnet hiihtolajien MM-kisat Lahdessa. Tämä on uusi maailmanennätys, kisoja ei ole järjestetty missään muussa paikassa, niin montaa kertaa kuin Lahden Salpausselällä. Ennätykselliset kisat järjestettynä Suomen 100-vuotisjuhlavuotena tulee olemaan tilaisuus, joka ei tämän sukupolven aikana enää toistu.

- Valintamme MM-kisojen palvelu- ja tavarantoimittajakumppaniksi on Ramirentille kunnia-asia. Siksi olemme valmistautuneet tapahtumaan erityisen huolella. Aloitimme tapahtuman suunnittelun jo reilu vuosi sitten, parhaiden tapahtumaosaajiemme johdolla. Toimitamme tuleviin kisoihin suuren palvelukokonaisuuden mm. tiloja, aitoja, sähköistystä ja erilaisia työkoneita. Hienoa olla tekemässä vuosisadan urheilutapahtumaa, sanoo Ramirent Finlandin johtaja Mika Eskola.

- Juhlakisat ovat enemmän kuin vain hiihtokisat. Olemme rakentamassa kokonaisvaltaisen maailmanluokan tapahtumaan, jossa yhdistyvät maailmanmestaruuskilpailujen ainutlaatuisuus sekä viihde-, ajanviete- ja matkailukokemus. Tarvitsimme kokeneen, luotettavan ja osaavan tapahtumarakentajan, jotta kisat saadaan rakennettua ammattitaidolla tiukassa aikataulussa, kommentoi Lahti Events Oy:n toimitusjohtaja Janne Leskinen.

Ramirent Finland Oy, Mika Eskola, Johtaja, mika.eskola@ramirent.fi ,puh. +358408222945

Lahti Events Oy, Janne Leskinen, Toimitusjohtaja, janne.leskinen@lahti2017.fi ,puh. +358400300930

• urheilutapahtuma
  • tapahtumarakentaja