RamiSmart-portaali uudistuu 5.3.2018

Vuosi 2018 tuo paljon uudistuksia ja uutuuksia Ramirentin digitaalisiin palveluihin. Ensimmäisten joukossa lähdemme uudistamaan RamiSmart-portaalia. Uudistus tapahtuu vaiheittain. Ensimmäinen muutos tapahtuu 5.3., jolloin etusivu uudistuu ja tuo uuden ulkoasun mukaisen ”Market place” -hallintanäkymän asiakkaiden käyttöön. Uudella etusivulla ovat yhdellä silmäyksellä nähtävissä kaikki asiakkaan omassa käytössä olevat sekä muut saatavilla olevat RamiSmart-palvelumoduulit, jotka voi halutessaan ottaa käyttöön tilaamalla helposti suoraan palvelusta.

Ensimmäisen uudistuksen kohdalla muut moduulit ja ominaisuudet RamiSmartissa eivät vielä muutu vaan esimerkiksi kulunvalvonnan pikalinkit ohjaavat edelleen vanhan ulkoasun mukaiseen näkymään. Uusi etusivu näyttää tältä:

Toivomme, että uudistus lisää asiakkaidemme tyytyväisyyttä ja parantaa käyttäjäkokemusta. Otamme mielellämme vastaan palautetta uudesta ulkoasusta sekä kehitysehdotuksia portaalin osalta.

Tervetuloa uuden RamiSmart-käyttöliittymän pariin!

Lisätietoja saatte alueellisilta RamiSmart-yhteyshenkilöiltä.

Terveisin
RamiSmart-tiimi