Ramirent avaa koneiden ja laitteiden verkkovuokraamon Suomessa

Ramirent avaa koneiden ja laitteiden verkkovuokraamon 3.4.2017 Suomessa. Asiakkaat voivat jatkossa vuokrata työkaluja ja koneita kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä.

Ramirent parantaa asiakaspalveluaan entisestään ja avaa Suomessa verkkovuokraamon 3.4.2017. Verkkovuokraamossa asiointi onnistuu niin tietokoneella, tabletilla kuin älypuhelimella. Aluksi verkkokaupasta voi vuokrata pienlaitteita, kuten kombivasaroita ja iskuporakoneita. Asiakas voi itse valita toimipisteen, josta hän noutaa vuokraamansa tuotteen.

”Asiakkaat vaativat huippuluokan palvelua – myös digitaalisesti. Verkkovuokraamo parantaa kokonaispalveluamme ja helpottaa asiakkaan arkea merkittävästi kun tuotteet voi tilata nyt myös verkon kautta suoraan työmaalta”, kertoo Ramirent Finlandin myynti- ja markkinointijohtaja Arto Palsio.

Ketterää, reaaliaikaista palvelua

Asiakkaat saavat käyttöönsä myös uuden, reaaliaikaisen chat-kanavan, jossa Ramirentin omat asiakaspalvelijat neuvovat sopivien tuotteiden valinnassa.

”Haluamme ottaa johtavan aseman konevuokrausalan digitalisaatiossa. Lähitulevaisuudessa kehitämme ja laajennamme WebShop-vuokraamoa ja sen tarjontaa asiakastarpeiden perusteella. Nyt odotamme ensimmäisiä asiakkaita ostoksille”, Palsio sanoo.

Ramirent on panostanut digitaalisiin työkaluihin jo useita vuosia: työmaan logistiikan ja turvallisuuden suunnittelu virtuaalisesti ennen projektin alkamista, RamiSmart-palvelukokonaisuuteen kuuluva läsnäolovalvonta ja olosuhdevalvonta ml. betoninkuivumisen etäseuranta ovat osa Ramirentin digitaalista tarjoomaa.

Voit tutustua Ramirentin uuteen verkkovuokraamoon osoitteessa www.ramiwebshop.fi.

Myynti- ja markkinointijohtaja, Ramirent Finland Oy, +358 40 647 4550, arto.palsio@ramirent.fi

• digitaalipalvelut
  • verkkovuokraamo

Ramirent Finland Oy on Ramirentin Suomessa toimiva tytäryhtiö. Olemme Suomen suurin ja kattavin rakennuskonevuokraamo, joka palvelee asiakkaitaan maanlaajuisesti yli 70 toimipisteen verkostollaan ja yli 550 luotettavasta rakennuskonepalvelun ammattilaisesta koostuvan henkilöstön voimin. Laajan toimipisteverkon ansiosta olemme lähellä asiakkaitamme ja voimme palvella asiakkaitamme kattavasti kaikkialla Suomessa. Rakennusala on suurin yksittäinen asiakasryhmämme, mutta asiakaskuntaamme lukeutuu myös asennusliikkeitä, teollisuuslaitoksia, telakoita, kunnan ja valtion viranomaisia sekä yksityisiä kotitalouksia. www.ramirent.fi