Ramirent Finland Oy valtionhallinnon työkonevuokrauksen puitesopimustoimittajaksi

Ramirent Finland Oy on valittu kilpailutuksen kautta valtionhallinnon työkonevuokrauspalvelujen puitesopimustoimittajaksi. Puitesopimus koskee työkonevuokrauspalvelujen tuottamista vuosina 2018-2020 valtionhallinnon organisaatioille. Sopimukseen sisältyy optiona puitesopimuksen mahdollinen jatkaminen enintään kahdella (2) vuodella. Ramirent Finland Oy toimi puitesopimustoimittajana myös aiemmalla sopimuskaudella 2014-2018.

”Meillä on pitkäaikainen kokemus valtionhallinnon eri toimijoiden kanssa. Markkinoiden laajin tuotevalikoimamme takaa eri kohteisiin sopivimmat ratkaisut sekä huolletut ja luotettavat koneet. Koko Suomen kattava vuokraamoverkostomme takaa koneiden saatavuuden koko maassa.”, kertoo Ramirentin myynti- ja markkinointijohtaja Arto Palsio.

”Julkiset hankintaorganisaatiotkin tarvitsevat alati joustavampia ja kustannustehokkaampia hankintaratkaisuja. Työkoneiden vuokrauspalvelut täydentävät erinomaisesti perinteisiä osto- ja leasing-hankintavaihtoehtoja. Valmiiksi kilpailutetun hankintaratkaisun käyttöönotto ja hyödyntäminen on hankintayksiköille tehokasta ja nopeaa”, toteaa Hansel Oy:n kategoriapäällikkö Mika Saarinen.

Arto Palsio, myynti- ja markkinointijohtaja, Ramirent Finland Oy, 040 6474 550
Mika Saarinen, kategoriapäällikkö, Ajoneuvopalvelut, Hansel Oy, 0294 444 237

Ramirent on johtava konevuokrausalan yritys, joka tarjoaa asiakkailleen ensiluokkaisia laitteita, palveluja ja osaamista. Ramirentin vuokrausratkaisut yksinkertaistavat asiakkaiden liiketoimintaa. Ramirent palvelee laajaa asiakaskuntaa, kuten rakennusalaa, teollisuutta, palvelualaa, julkista sektoria ja kotitalouksia. Konsernilla on 2 686 työntekijää 290 toimipisteessä 10 maassa. Ramirent toimii Pohjoismaissa sekä Keski- ja Itä-Euroopassa.

Ramirent Finland Oy on Suomen suurin ja kattavin rakennuskonevuokraamo, joka palvelee asiakkaitaan maanlaajuisesti yli 50 vuokraamon verkostollaan ja yli 550 luotettavasta vuokrauskonepalvelun ammattilaisesta koostuvan henkilöstön voimin. www.ramirent.fi

Hansel Oy on Suomen valtion omistama yhteishankintayhtiö, joka muun ohella kilpailuttaa ja ylläpitää palveluita ja tuotteita koskevia puitejärjestelyjä valtion hankintayksiköille, kuten ministeriöille ja niiden alaisille virastoille sekä valtion laitoksille ja liikelaitoksille näiden hankintoja varten.

• hansel
  • sopimus