Ramirent ja Barona laajentavat yhteistyötä

Ramirent ja Barona ovat sopineet Ramirentin HUBien ja toimipisteiden piha- ja varastotoimintoihin
liittyvästä liiketoimintakaupasta. Samalla yhtiöt ovat solmineet yhteistyösopimuksen piha- ja varastotoiminnoista Suomessa. Sopimuksen myötä Baronan palvelukseen siirtyy 22 työntekijää vanhoina työntekijöinä.

Fleet operations johtaja Vesa Laineenkare Ramirent Finland Oy:stä, kertoo: “ Tavoitteenamme on varmistaa toimintamme sujuvuus, joustavuus ja tehokkuus myös huomisen toimintaympäristössä. Toimipisteissä haluammekeskittyä asiakaspalveluun ja HUBeissa työnjohtoon liittyviin
tehtäviin. Barona kumppaninamme varmistamme että oma henkilöstömme voi keskittyä ydintehtäviinsä ja voimme luottaa siihen, että meillä on myös jatkossakin osaavaa ja ammattitaitoista henkilökuntaa tuottamassa parasta palvelua piha- ja varastotoiminnassa.”

Timo Ahola, toimialajohtaja, Barona Rakennus Oy:stä, kertoo: “Nyt solmittu yhteistyösopimus laajentaa pitkäaikaista yhteistyötämme. Laaja kokemuksemme henkilöstöpalveluiden tuottamisesta varmistavat jatkossakin Ramirentin ja heidän asiakkaidensa korkeiden laatuvaatimusten täyttymisen. Laajentunut yhteistyömme kertoo myös Baronan palveluiden onnistuneesta kehittämisestä.”

Vesa Laineenkare, Manager, Fleet Operations, Ramirent Finland Oy, 0400 520 560

Timo Ahola, Toimialajohtaja, Barona Rakennus Oy, 040 830 7605

Ramirent  More Than Machines. Olemme johtava konevuokrauskonserni, joka yhdistää parhaat
koneet, palveluun ja osaamiseen vuokrausratkaisuiksi jotka yksinkertaistavat liiketoimintaa. Palvelemme laajaa asiakaskuntaa, kuten rakentamista, teollisuutta, palvelusektoria, julkista sektoria ja kotitalouksia. Vuonna 2013 konsernin liikevaihto oli 647 miljoonaa euroa. Konsernilla on 2 600 työntekijää 304 toimipaikassa 10 maassa Pohjoismaissa ja Keski- ja Itä-Euroopassa. Ramirent
on listattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä.
www.ramirent.com

Baronan liiketoiminta muodostuu Barona Henkilöstöpalveluista, ulkoistamispalveluita tuottavasta Barona Solutionsista, majoituspalveluita tarjoavasta Forenomista sekä johdon suorahakuun keskittyneestä Momentouksesta. Rekrytoimme valtakunnallisesti vuosittain noin 10 000 työntekijää eri alojen tehtäviin, majoitamme kymmeniä tuhansia henkilöitä ja olemme toteuttaneet alan merkittävimmät ulkoistushankkeet. Olemme alamme markkinajohtaja Suomessa. Toimimme myös Venäjällä, Ruotsissa, Virossa ja Puolassa.

www.barona.fi

• kumppaniverkosto
  • barona

Alueet