Ramirent mukana Omakotiliiton Hyvän talonpidon RoadShow -kierueella

Omakotiliiton valtakunnallinen Hyvän talonpidon Huoltokonseptikiertue pientaloasukkaille alkaa tänään 22.10. Helsingistä ja päättyy keväällä 2014 Uudellemaalle. Road Shown tavoitteena on kannustaa asukkaita kiinnittämään huomiota mm. asumisen laatuun, terveellisyyteen, taloudellisuuteen ja turvallisuuteen.

Ramirent on mukana esittelemässä omakotiasujille tarpeellisia tuotteita ja palveluita. "Ramirentin valikoimasta löytyy koneita, laitteita ja muita apuja useisiin omakotiasujan projekteihin. Esimerkiksi talon ulkoseinien kunnostus sujuu turvallisesti ja nopeasti telineiden päältä. Ja myös mahdollisten kosteusvaurioiden varalle meiltä löytyy laadukkaita ja edullisiakin vaihtoehtoja" kertoo Ramirentin johtaja Asko Nieminen.

Syksyn aluepaikkakunnat ovat Helsinki, Espoo, Kuopio, Lahti, Rauma, Tampere, Turku, Uusikaupunki ja Vantaa.

”Kiertueen tavoitteena on yhdessä yhteistyökumppaneidemme kanssa tuoda lisää tietoa, taitoa ja apuvälineitä asumisen ja kiinteistön remontointiin energiatehokkuuden parantamiseksi, pientalojen riskialttiiden rakenteiden ja kosteusvaurioiden ennaltaehkäisyyn sekä kosteuden hallintaan, materiaalien ja rakenteiden suojaukseen ja kuivatukseen. Lisäksi jaamme tietoa lainsäädännön kehityksestä ja muuttuneista mahdollisuuksista esim. kotitalousvähennysten sekä muiden korjaus- ja energiaavustuksen hyödyntämisen suhteen”, projektipäällikkö Pentti Heikkurinen Omakotiliitosta kertoo.

Kiertue on myös osa ympäristöministeriön luotsaaman Kosteus- ja hometalkoiden mittavaa kansalaisviestintäkampanjaa. Lue lisää kampanjasta täältä

Kiertuetapahtuman pääohjelmateemoina ovat:

1. Korjausrakentaminen ja remontointi

2. Kosteus- ja homevauriot

3. Pientalon Huoltokonsepti ja huoltokirjojen käyttö

4. Kiinteistön energiatehokkuuden parantaminen

5. Uudet remontointimenetelmät ja tuotteet

Lue lisää Hyvän talonpidon Huoltokonseptikiertueesta ja tarkista kiertueaikataulu täältä

• omakotiliitto
  • huoltokonsepti
  • hyvän talonpidon huoltokonseptikiertue

Ramirent Finland Oy on Ramirentin Suomessa toimiva tytäryhtiö. Olemme Suomen suurin ja kattavin rakennuskonevuokraamo, joka palvelee asiakkaitaan maanlaajuisesti yli 75 toimipisteen verkostollaan ja yli 580 luotettavasta rakennuskonepalvelun ammattilaisesta koostuvan henkilöstön voimin. Laajan toimipisteverkon ansiosta olemme lähellä asiakkaitamme ja voimme tyydyttää paikallisten asiakkaiden toiveet mahdollisimman hyvin. Rakennusala on suurin yksittäinen asiakasryhmämme, mutta asiakaskuntaamme lukeutuu myös asennusliikkeitä, teollisuuslaitoksia, telakoita, kunnan ja valtion viranomaisia sekä yksityisiä kotitalouksia. www.ramirent.fi